Gloomer - The Watchers

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.121
Locatie
België
Zo luitjes,

Dit is mijn bijdrage voor de SF contest 2013.

Hoop dat jullie'm leuk vinden :P
 

Attachments

  • Gloomer - The Watchers.mp3
    6,6 MB · Bekeken: 155
halverwege bleef de track bufferen....
wat ik heb gehoord: gelikte productie, niet echt mijn sound, zal menigeen trance liefhebber bekorren :)
 
Ik ken deze track, maar zo te horen heb je er flink op los zitten editen voor de contest. Heel eerlijk vind ik dit lang niet je beste track van 2013 Jan! Maar ik krijg er wel weer een hoop energie van zo op maandagavond! :okdan:
 
dank jullie wel heren, allemaal ;)

Nee Bob, ik had al liggen knutselen aan dit lied alvorens dat ik wist dat ik hem ging insturen voor de contest.

Blij dat jullie hem goed vinden !!

:okdan:
 
ik had hem al vaak gehoord. maar echt heel erg goed gelukt hoor.
lekkere sound goed trackje.

bedankt dat ik hem nog editen mocht!!.
 
Nog 6 maanden verder en je hebt het helemaal voor elkaar :okdan:

nice track. Paar kleine 'foutjes', maar nice!
 
Voor mij istie nieuw en ik vind hem goed.

Voor mij istie nieuw en ik vind hem goed.

Ga je het gaspedaal dieper van intrappen en sneller rijden op de autobaan.
Die sfeer heeft het in mijn beleving, op een zomerse dag met avondschemering zo rond 1800 uur
op de weidse vlakten rijden. 8)
 
Ja ik had deze volgens mij al een keer geluisterd maar schijnbaar vergeten te schrijven...lekkere track voor als je een lang stukje tegenwind moet trappen:-)
Heb je geen trapondersteuning nodig hihi..
Prima track met heel veel detail in verwerkt, daar hou ik altijd wel van.
 
Ik vind deze track lekker, ik ben gek op die " trance repeteer accoordjes."
Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, alsof er een 3/4 in een 4/4 zit ofzo.
Ben niet bekend met het genre trance maar vind het goed.
gaaf gedaan
Groeten
Frans
 
Ok laat ik voorop stellen dat ik niet echt een trance liefhebber ben. Dat gezegd hebbende vind ik dat het nummer een lekkere 'drive' heeft. Misschien ligt het aan mij, maar veel geluidjes komen wat dunnetjes over. Alles bij elkaar is het wel een gezellige brei, maar er is niet echt iets wat er uit springt en blijft hangen.. maar misschien hoeft dat ook niet he.
 
Leuke track. Maar qua productie nog niet helemaal top. De open hihat ligt er wat hard overheen als ik dat mag opmerken.
De choir die er bij 1:27 bij komt, kan het zijn dat die een beetje teveel detuning heeft?
Succes met de contest!
 
Back
Top