MA5A - Sűrű csillag

hiermee zou Hongarije zomaar het eurovisiesongfestival kunnen winnen!
erg mooi gemaakt nummer!
stem!

Magyarország 12 ponttal
Köszönjük a szavazást :)

Dank je wel voor je mooie commentaar (inzending naar Dal gaat zenden) en dank je voor je vote :halleluja
 
Jonapot! Eén punt naar Boedapest.
Een nadeel van dit nummer: ik zit ik nu al een tijdje met "Damdada" in m'n hoofd...
 
Mijn welgemeende dank gaat uit naar KwaaieGems, Musicworld en Exoterrestrial voor het uitbrengen van hun stem (wordt hier helemaal blij van) :okdan:
 
Ik heb helaas nog geen tijd gehad eerder op dit forum hier iets op te plaatsen en had eigenljk ff je mjin stem willen geven. Dus vandaar dat ik nu hier op reageer. Want ik vind dit echt een heel bijzonder mooie track.

Eindelijk eens iemand die even een stapje uit de bekende paden durft te nemen.
Deze track getuigd van lef en het komt als een warme deken naar je toe. neemt je mee als een reis via haar stem. De opbouw is met alle kleine details zeer overwogen gekozen, het nodigt je nieuwsgierigheid uit. De bass geluiden die om je oren heen blijven zweven, de heldere hithats en perscussie die de track dragen, richting aangeven naar de reis die je met haar stem maakt.

De mastering is van sublieme klasse! zelden zo netjes gehoord. Eindelijk eens een track waar je vaker naar kunt luisteren en er steeds weer iets uit haalt voor jezelf. In plaats van dat je het tot je consumeert.

Grote klasse!! :)

aRTé - René
 
Ohw, Dank je Rene voor je mooie commentaar (bijna traantje wegpinken doet) :halleluja
Toch van mening ben dat ik qua mastering nog lang niet daar ben waar ik zou willen zijn (of het zou moeten zijn) :koffie:

Ook dank aan: Geomasonic, Ravon, Gloomer en Payt "P8" voor hun stem :halleluja
 
Mooi gedaan en verfrissend afwijkend van wat ik hier meestal hoor langskomen! +1

Normaal zit ik in de acid/IDM/techno hoek, kon het niet laten om een keer iets totaal anders te ondernemen.
Denk ook wel dat het erg afwijkt van al de andere inzendingen, denk ook dat de taal een moeilijkheid's factor is maar oh zo leuk om te doen omdat je echt bijna in een andere huid/cultuur moet kruipen.

Heel erg bedankt voor je stem :halleluja
 
Back
Top