MA5A - Sűrű csillag

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Lid sinds
21 juli 2010
Berichten
3.656
Locatie
Budapest Magyarország
Omdat men soms buiten de bekende paden nieuwe uitdagingen ziet.
Muziek, compositie, arrangement bij mij en zang bij Emese
 

Attachments

  • S?r? Csillag MA5A mix.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 174
Erg gaaf man!

Zodra je een CD uit breng koop ik um!!!
 
Ik heb geen idee waarover ze zingt, maar ik vind het prachtig gedaan. Bijzondere track dit waarvan ik benieuwd ben hoe hoog hij eindigt. Zoveel subtiliteit heb ik van jou nog niet eerder gehoord in één track. Als ik dan 1 dingetje mag noemen, er lijkt soms een tikje in de vocal te zitten, alsof je ergens in hebt zitten knippen. Maar verder flawless! :okdan::halleluja
 
Je heb een goed gehoor Bob, heb inderdaad na de opname moeten knippen, iets wat ik niet heb kunnen corrigeren zonder "schade" toe te richten........ het verhaal moest een keer terugkomen aangezien het "origineel" een vrij kort lied was.

Het verhaal in het kort:

Het gaat over een man/vrouw die verdenkt dat zijn/haar geliefde vreemd gaat en wenst dat hij/zij als een ster op de aarde kan neerkijken om te zien wat de ander uitspookt..... moet er eerlijk bij vertellen dat mijn Hongaars wat roestig is :D

Een treurig lied wat met de nodige palinka genuttigd dient te worden :baco:
 
Dank je voor je reactie Exo :okdan:

Zal het nummer nog eens (in de toekomst) in het geheel nalopen (helaas ook geen tijd voor gehad)
heb wel in de tijd van het maken en nu weer heel veel bijgeleerd, kan dus heel goed zijn om deze in het geheel weer eens te ontleden... is soms goed om meedenkende adviezen of reacties te lezen/krijgen.
Hiervoor dank (allen) :geslaagd:
 
moet je dat er ook al bij vermelden?.....:D

erg leuk, je mocht hem toch gebruiken van het bandje van de zangeres?

of had je zoiets van, bekijk het allemaal maar effe...

:koffie:
 
moet je dat er ook al bij vermelden?.....:D

erg leuk, je mocht hem toch gebruiken van het bandje van de zangeres?

of had je zoiets van, bekijk het allemaal maar effe...

:koffie:

Bijna wel :D ..... hoor tegenwoordig zoveel loop en plakwerk dat het bijna een vanzelfsprekende aanname gaat worden.... :)

Het was haar toenmalige vriend die er moeite mee ivm de lancering van hun project (hij speelt gitaar in hun band) we zijn nu een jaar verder en ze zijn inmiddels getrouwd dus het zal zo'n vaart niet lopen :)

* De zangeres is dus ook echt van vlees en bloed en heb haar zelfs aangeraakt :W
 
Ik hoop dat dit geen tegenspoed was wat je moest overwinnen....

Ik hoop dat dit geen tegenspoed was wat je moest overwinnen....

Klinkt mooi en overtuigend, jammer voor diegene waarvan de partner overspel pleegde......;{
 
Klinkt mooi en overtuigend, jammer voor diegene waarvan de partner overspel pleegde......;{

Dank je voor je mooie woorden.
Gelukkig is dit een volkslied (niet als het volkslied natuurlijk) wat vrij vertaald is.
De originele versie is vrij hoempa-pa, Emese heeft hier een jazz versie van gemaakt (wat langzamer is en het gevoel ook meer terug brengt) ik heb hier (met behulp van haar vocale input) weer een klassieke versie gemaakt.

Als dat gevoel los is gekomen van wat je beschrijft dan vindt ik dat een mooi compliment.

:halleluja
 
Back
Top