ed-sarin-electronicz.

JohnDoe28

Ouwe rot
Lid sinds
1 februari 2013
Berichten
1.063
hierbij mijn inzending electronicz.
ja ik voel me helemaal gezond.:D

:doei:
 

Attachments

  • electronicz.mp3
    6,7 MB · Bekeken: 149
Lekker funky intro! Kick is wat aan de ronde kant, een heel strakke had hier ook niet misstaan denk ik. Verder lekkere energie in je track man. Haha, "here we go!" en toen werd het stil. Grappig element, net als de claps op de 1e en 3e tel. Bij sommige overgangen mis ik wat verbindende elementen. Verder track ik hem wel.
 
Jee! Dit weet ik wel te smaken man!
Ik krijg spontaan zin om de hele file met m'n wagen vooruit te duwen :D.
Wat ik evt. als opmerking heb is dat alles wat slagwerk aangaat ietwat wollig klinkt (toms, kick e.a.).
De claps mochten iets dikker misschien.
Niettemin: Flitsend! 8D

Cheers,
Exo. :mega:
 
heel erg bedankt. blijkbaar ben ik hier voor geboren. ben over enkele dagen 3 jaar bezig. feestje!!:dj:
 
hey proficiat man, 3 jaar bezig, dat moet idd gevierd worden :)

Je krijgt goeie kritieken op je nummer ;)

Is ook wel het beste van het afgelopen jaar !

Succes ermee ! :)
 
nog 5 dagen en dan is het feest.
dank je gloomer.

ja het is zeker mijn beste. ik ben hier heel trots op.
 
Ik vind em prettig hoor. Zal het best goed doen in een mix. Arrangement is soms iets apart (smaak misschien)
 
OK er is een geweldige opbouw tot ongeveer 1:30, en waar het dan uiteindelijk naar opbouwt is een beetje teleurstellend. Voor mijn gevoel moet het dan lekker los gaan, maar dat gebeurt dan niet.

Je soundFX zijn dik in orde.. nu nog iets meer muziek :)
 
IK moet me ietwat spijtig genoeg bij Alan aansluiten.
De mix is ook niet wat hij zou moeten zijn en de climax stelt wat teleur.
De basis idee is leuk maar je moet het beteruitwerken...

Slechts drie jaar bezig, als ik een track van mezelf zou posten van toen ik drie jaar bezig was zou ie in ieder geval niet beter zijn hoor. ;-)
 
Yep, iets minder rond die kick en toms en eruit met die woofers! Beloof je dat je een andere versie post dit jaar, met meer ballen? VOTE! GRTZ, RFB
 
eerlijk te zijn nee. ik ben al met veel meer nieuwe muziek bezig.
want ik heb nu ook vanguard bijvoorbeeld.
 
Back
Top