Phochos - The Lindstroem Pitch Dance

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.090
Locatie
Den Haag
Van het digitale album Light Runner.
 

Attachments

  • Phochos - TheLindstroemPitchDance.MP3
    5 MB · Bekeken: 162
Ik heb niet echt het gevoel dat ik naar een track zit te luisteren. Het klinkt meer een compilatie van een stuk of 6 tracks in dezelfde toonsoort die je aan elkaar hebt gemixed. Ik mis de samenhang en vind het wat fragmentarisch, maar uiteraard is dat geheel en al mijn smaak.
 
Zoals ik al eerder in een andere thread toezegde, ben denk ik te lang in Magix blijven hangen. Ga nu dus alleen nog maar hardware gebruiken en zal meer variatie in de stukken aanbrengen.:okdan:
 
Zoals ik al eerder in een andere thread toezegde, ben denk ik te lang in Magix blijven hangen. Ga nu dus alleen nog maar hardware gebruiken en zal meer variatie in de stukken aanbrengen.:okdan:


Tis maar een idee hoor, maar is het niet verstandig om je track pas online te zetten als je helemaal tevreden bent?
Als je tevreden zou zijn dan zou je ook niet zeggen dat je "nu meer variatie in de stukken wil aanbrengen".
Muziek is in mijn ogen niet een kwantitatief geheel maar meer kwalitatief..

R
 
Ja en nee......hangt af van de persoon.

De een poept tracks uit als een malle, zo nu en dan zit daar iets moois tussen......de ander maakt nooit tracks af, omdat hij de lat te hoog legt voor zichzelf.....en zo zijn er nog meer mogelijkheden.
 
Ja en nee......hangt af van de persoon.

De een poept tracks uit als een malle, zo nu en dan zit daar iets moois tussen......de ander maakt nooit tracks af, omdat hij de lat te hoog legt voor zichzelf.....en zo zijn er nog meer mogelijkheden.

Tja als je voor kwantiteit gaat, ok.
 
Daarom zet ik mijn nieuwe album weer terug op bandcamp, heb er met mijn muzikale collega nog eens naar geluisterd en we zijn eigenlijk best tevreden met het geheel. Als extra komt er nog een nieuw nummer bij en de Mix van het hele album als bonus.
 
Tja als je voor kwantiteit gaat, ok.

Niet alles is een keuze natuurlijk.....je zal maar een attentie spanne van hooguit 4 uur hebben....dan zit er niets anders op dan het in die 4 uur te doen.
Ik werk zelf een week of 8 aan een track en breng haast alles wat ik maak uit.
 
Ik realiseer me nu pas dat ik in de sectie "contest" kritiek heb lopen geven.. Was niet de bedoeling, succes Jos!
 
Niet alles is een keuze natuurlijk.....je zal maar een attentie spanne van hooguit 4 uur hebben....dan zit er niets anders op dan het in die 4 uur te doen.
Ik werk zelf een week of 8 aan een track en breng haast alles wat ik maak uit.

Ik werk ook normaal gesproken meerdere dagen aan één track.
 
hr van Lansberg, Het is blijkbaar dus niet je smaak, dan zou je het goed / leuk vinden.

Ik vind het heel leuk gedaan, het is een goed aan te horen stuk en zou idd een deel van een album kunnen zijn.
Het is een stukje schilderij waar nog meer bij moet komen, niet tijdens, maar ervoor en erna.
 
hr van Lansberg, Het is blijkbaar dus niet je smaak, dan zou je het goed / leuk vinden.

Haha, ik moest het echt eerst drie keer lezen, maar ik zie wat je bedoelt :). Wat ik in juist Nederlands wilde duidelijk maken is dat het zeer waarschijnlijk aan mijn smaak ligt dat ik de track wat fragmentarisch etc. vind ;).
 
Nice, zitten leuke verrassende elementen in!
Ik vind dat er zeker wel structuur in zit maar niet de gebruikelijke zeg maar. :-)
Succes!
 
Ik vindt het best fun klnken. Ik ken die intro akkoorden ergens van, maar kom er ff niet op wat het ook weer is..
 
Back
Top