a new dawn (silverspring)

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)
Klassiekachtig stukje met strijkers en een hobootje en zo
begint stil (tis dan nog nacht hé) maar eindigt wel wat luider

op voorhand bedankt voor uw bereidwillige oren! :)
 

Attachments

  • a new dawn...mp3
    8,7 MB · Bekeken: 187
Op de valreep :)

Succes!
 
Dank u voor de stemmen én voor de commentaar.
Ik ben al zeer blij dat je al een stukje erg mooi vindt ! het lieflijke ligt natuurlijk wat in het onderwerp. Het geeft me ook een ideetje. Volgende keer maak ik een stukje over een onweer :)
 
Je hebt mijn stem gekregen, maar ik heb getwijfeld.
Ik heb geen spijt, want ik vind het mooi.
Maar de reden dat ik twijfelde was: je blijft steeds hangen in dezelfde tonen/toonsoort.
Als je naast de timbreverandering ook nog wat met de melodie had gedaan was het nog gaver geweest voor mij. :)
 
Compositie vind ik op stukken heel mooi. Soms heb ik wat moeite met de gebruikte akkoorden en het enigszins repetetieve in je track. Je geluidskeuze kan ik dan wel weer waarderen!
 
Klinkt heel aardig.. lekker etherisch. Iets meer ontwikkeling in het nummer had inderdaad geen kwaad gekund
 
dank jullie voor de commentaren en de stem! :)
dat van die meer variatie is iets dat blijkbaar terugkomt, daar ga ik zeker op letten. ik denk er zelfs aan om "a new dawn" te herwerken en verder te ontwikkelen, ik kan misschien de nacht wat donkerder maken en binnen hetzelfde tijdsbestek de voormiddag erbij nemen :D
 
dank u voor de commentaar, als iemand hier een Jean Michel Jarre gevoel bij krijgt, kan ik dat alleen maar leuk vinden! :okdan:
 
Een stem van mij. Had ook een JMJ gevoel erbij... Suggestie: aanloop m.i. wat lang en finale ingehouden. Je wacht op het orgasme maar dat blijft toch uit.... Enfin, kwestie van smaak. Goeie sfeer, hoe dan ook! Stem verdiend ! RFB
 
bedankt voor de stemmen en het commentaar! :mega:
Ik heb het hier nog eens beluisterd en er is toch wat dynamiek en definitie verloren gegaan tussen mijn versie in cubase en deze mp3 merk ik nu en dat drukt het gevoel op het einde wat. Ik moet zeker nog eens goed uitzoeken hoe dat komt.
 
Ik heb het hier nog eens beluisterd en er is toch wat dynamiek en definitie verloren gegaan tussen mijn versie in cubase en deze mp3 merk ik nu en dat drukt het gevoel op het einde wat. Ik moet zeker nog eens goed uitzoeken hoe dat komt.

Als je ons over je ondervindingen op de hoogte wild houden, houd ik mij warm aanbevolen..
Ik heb dat idee nl ook wel eens.
 
Back
Top