Sequential - Voor altijd genoeg

Sequential_Tom

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2010
Berichten
321
Bij deze presenteer ik u: Nederpop! Dat in de vorm van het nummer "Voor altijd genoeg".
Misschien ga ik de tekst nog eens herschrijven op een paar plekken, m.n. de rustige stukken, maar afgezien daarvan is hij af. Paar keer luisteren, dan went hij wel ;)
 

Attachments

  • Voor altijd genoeg.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 128
Leuke track, heel erg origineel .. Toffe wendingen met de strings.
Kwa herhalingen wat minder punten kwa herkenning, maar dat is ook weer lekker eigenwijs.
Je verteld een verhaal, en dat komt goed over.

Hoor genoeg synthy sounds voor een synthforumtrack, en had niet de behoefte om hem halverwege af te zetten .. Eerlijk is eerlijk, de mix zou wat beter kunnen blenden. Maar dat doet voor mij nu niet af aan alle interessante elementen .. Saai is hij zeker niet. Nederpop rockmusical?

Tof dat er zoveel verschillende soorten tracks voorbij komen
 
Grappig, maar niet mijn ding. Wel mooie structuur en lekker poppy. Ik vond de zang niet altijd verstaanbaar, soms vallen lettergrepen weg in de rest van de muziek.
 
Mooi gedaan!! Het enige commentaar na 1 x luisteren is dat het nr te lang duurt naar mijn smaak. Maar verder prima.
 
Goede tekst en het nummer zit best goed in elkaar ook. Sommige geluiden heb ik mijn bedenkingen bij.

De zang lijkt iets te veel op de backingtrack te liggen.. beetje karaoke effect zeg maar. Op de een of andere manier zou die wat meer met de track kunnen versmelten.. misschien kwestie van masteren.

maar verder goede compositie, en hoewel mijn voorkeur niet naar Nederlandse zang uit gaat, lijkt het in dit geval wel te werken :)

Een stem vanwege de potentie van het nummer.. nog ff technisch bijschaven en je bent er :)
 
Bedankt door de feedback allen, daar heb ik wat aan. :)

Ik zal er binnenkort nog eens wat aan sleutelen, m.n. rond de zang. Die heb ik inderdaad tamelijk droog op de voorgrond gezet.
 
Back
Top