WRD1 - Kraut final

wrd1

geluidenmensch
Lid sinds
20 mei 2009
Berichten
14
Locatie
Uithuizen
Ook maar eens meedoen. Altijd al dichtbij iemand met eeuwige roem willen zijn.
Succes iedereen.
 

Attachments

  • kraut final.mp3
    3 MB · Bekeken: 123
Ik vind 'm wel grappig. Aan de andere kant snap ik het liedje helemaal niet. De combinatie van de instrumenten en drums. Het blend niet, maar dat kan best komen doordat ik ze nooit zo samen heb gehoord hoor.
 
Ik weet niet of het met opzet zo is maar de track heeft iets humoristisch. Ik vind ook dat je origineel bent. Een soort van eigen stijl. Vooral zo door gaan lijkt me.
 
Fijne reacties. Het liedje doet iets. Dat is wel wat ik probeer te bereiken. Ik zie muziek maken als een soort schilderen, verschillende kleuren gebruiken, kwasten experimenten en dan maar hopen dat er een schilderijtje uit komt. het enige nadeel is, is dat muziek zich pas in de tijd zich kan ontwikkelen. Een schilderij is een momentopname, je ziet alles theoretisch in een oogopslag. Je moet bij muziek volkomen open staan om de verbanden te zien. Net als de humor, dat is haast verplicht om een andere invalshoek te creƫren.
Het gaat me dus niet om het verhaal of je kunsten, dat kan je gebruiken maar is bij mij zeker niet het doel.
goede groet en succes
 
Interessant.. iets met eigen karakter, en dat kan ik altijd waarderen. Toch mist er iets wat bij mij de klik maakt, iets waardoor ik denk 'Yes!!'. Zal vast aan mij liggen, want het nummer op zich is theoretisch gezien OK. Mix is OKm geluiden is niet heel veel p aan te merken en het is ook best creatief allemaal. Maar ik mis net dat sprankeltje fairydust of wat het dan ook is..
 
Bedankt voor de goede kritieken wederom. Ik heb nog eens kritisch zitten luisteren. Wat mij stoort is dat het zo 'digitaal' klinkt. Niet vet, vuil of met power of iets waardoor je wakker wordt. Redenen kunnen zijn dat de synths behoorlik digitaal en glas achting zijn. PPG Wave2.V, VFX, EVS, Mirage, misschien zelfs de Odyssey. Mijn computer interface is de Presonus Firestudio project, die superhelder klinkt (misschien te veel) en dat verrekte Logic. Ik heb steeds het idee dat Logic en de FX veel te steriel zijn. Goede monitoren zijn natuurlijk ook handig.
Heb ik weer wat te stoeien, grt wrd
 
Back
Top