Aeroflux - Arrival

aeroflux

Stamgast
Lid sinds
8 februari 2006
Berichten
200
Locatie
Gouda
Mijn inzending voor dit jaar,

"Arrival" een relaxte trip. Een soort thuiskomen na een lange reis, na een lange werkdag , of na drukke bezigheden.

De beats komen van een sample-cd, de sequence van een Roland JX-305 en verder hoor je onder andere een Alesis QS 6.2 en een Roland D-50.

Turn of the light, take a deep breath, and relax !

Aeroflux
 

Attachments

  • arrival.mp3
    7,8 MB · Bekeken: 159
lijkt op een instrumental dub van Robbie Williams Millenium iets donkerder wel lekker, ga nog ff nadenken over de stem.
 
Zo zo, da's op de valreep :)
Fraaie track, doet me een beetje denken aan New Gold Dream, my alltime favorite

Je bedoelt "New Gold Dream" van de Simple Minds ? ( later nog gebruikt in "Open Your Mind" van Usura ). Leuk om te horen, dank voor het compliment
 
lijkt op een instrumental dub van Robbie Williams Millenium iets donkerder wel lekker, ga nog ff nadenken over de stem.

Haha , de link met Robbie had ik nog niet gelegd, maar ik begrijp denk wel wat je bedoelt, qua akkoorden en klank. dank
 
Ik vind hem wel leuk, misschien spijtig dat de drums van een sample cd komen.
Heb je een voorgeprgrameerde loopjes gebruikt of ze zelf gemaakt?

Hoi Riky, dank voor je reactie. De drums zijn inderdaad voorgeprogrammeerde loops. Al ben ik nu ook met nummers bezig waarin ik sequences wil combineren met een meer live-drumgeluid.
Die combi is erg leuk.
 
Vind de compositie erg goed. De geluiden en dan vooral die van de drums raken me niet zo.
Toch fijn naar geluisterd (2X) dus een stem!
Het nummer is op een manier geruststellend, of ik heb dat nodig of ik houd daar gewoon van.. :)

compositie is goed

Mannen, bedankt voor de leuke complimenten !
 
Mooie, sfeervolle, rustige track. Genoeg afwisseling om spannend te blijven. Simpel, maar pakkend pianomotief. Zal het goed doen als filmmuziek. Beluisterd op mijn computermonitorluidsprekertjes, dus commentaar op de mixage geef ik niet.
 
Jij krijgt mijn stem :mega:

Ik vind dit een heerlijke track. Dan voornamelijk het piano deuntje en thema. Heerlijk blij en opzwepend. Mag ik een remix maken?
Verbeterpunt: instrumenten klinken heel erg braaf, bijna GM :D
 
Goede composieite wel.. aleen klimnken een aantal geluidjes wel erg gedateerd.

Goede lift in het refrein ook.

Dit nummer zou inderdaad eigenlijk een remix/herbewerking nodig hebben om het nog weat optimaler uit de verf te laten komen :)
 
Jij krijgt mijn stem :mega:

Ik vind dit een heerlijke track. Dan voornamelijk het piano deuntje en thema. Heerlijk blij en opzwepend. Mag ik een remix maken?
Verbeterpunt: instrumenten klinken heel erg braaf, bijna GM :D

Vind t een leuk compliment dat je er een remix van wilt maken ! Ben benieuwd !
 
Back
Top