tinyloops - er pap van

tinyloops

Ingeburgerd
Lid sinds
16 januari 2010
Berichten
77
Locatie
Rotterdam
Mijn bijdrage is een '120 bpm'-disco beat liedje van een minuut of 3. Ik zat dagen vast op 2:07. Het roer helemaal omgooien vanaf dat punt loste het 'composers block' op. Veel plezier.
 

Attachments

  • 05 - er pap van.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 119
Heheh, gaaf :D

Succes!
 
Op zich wel leuk, maar voldoet voor mij niet voor een stem.
"op zich wel leuk" zou ik overigens niet getypt hebben als ik het onzin vond om dat te typen.;)
 
Ik vind dat je leuke dingen doet met de drums. Het klinkt als een "drumazon" trouwens. Is alles met plug-ins gemaakt? Zo komt het wel over.
 
klopt, de demo-kwaliteit is aanwezig. het is een van de 45 liedjes die zijn ontstaan, nav mijn onderzoek naar welke geluiden (en liedjes) je kan maken met 3 monofone synths met 2 vco's en een beetje modulatie. het is inderdaad v.a., ik gebruik namelijk een appje dat werkt op windows mobile 6. het maakt van mijn pda-zakagenda een mobiele mini-studio. het is priegelen op zo'n scherm, maar super leuk en het reist altijd met me mee. het is tevens een oefening in beperking. in één liedje gaat gemiddeld 3 dagen werk.

't gaat om deze software:
http://www.tinyloops.com/doc/phoenixstudio/

ik heb ook wel liedjes gemaakt die voller klinken, maar deze vond ik zelf erg tof. de rest van m'n studio is analoog, dus voor volgend jaar misschien iets heel anders. bedankt voor de feedback!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top