Big Liar - Evil Goat Riders

MvD

Ouwe rot
Lid sinds
28 oktober 2005
Berichten
613
Locatie
's Heerenberg
Wij van de Evil Goat Riders zijn een pop/rock/industrial/electro groep. We zijn nu een jaar bezig met schrijven en dit is onze eerste demo die we vrijgeven.

We hebben ook nog 5 andere nummers laten masteren en mixen.

Als je deze sound lekker vind kan je ook eens op onze website kijken ! www.evilgoatriders.com

Feedback op deze track is altijd welkom :)
 

Attachments

  • Big Liar.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 148
SLAYEEEEEEER :D

Succes!
 
Gezellig muziekje MvD! En dan Evil Goat Riders... Hilarisch! :D

De track is niet mijn kopje thee, heb er desondanks met plezier naar geluisterd. Er zit iets hypnotiserends in die beat in combinatie met de rest. Het pompt wel lekker. :okdan:
 
ahh...cool dat dit soort muziek nog gemaakt wordt..track zit goed in elkaar.opbouwend: die lead synth hebben we wel weer gehoord wat mij betreft..melodielijn is kenmerkend voor t genre .wees daar eens afwijkend in.
 
Hmmmm, het enige waar ik over struikel is de lyrics. De rest vind ik wel cool, al is het toch te ruig voor mij.
 
Ik begrijp de 'goede' bedoeling nog niet helemaal. Conceptueel gezien interessant en goed geprogrammeerd. Dus daarom voor nader onderzoek in de wachtstand. De usb stick die op fb staat is cool :)
 
@vcovca
Haha, Slayer , bijzondere vergelijking ;)

@Dr van Lansberg
Dank je ! Haha goed he ;) in een melige bui verzonnen. Wees maar eens orgineel in deze tijd met een bandnaam! Haha , thanks voor je leuke comment !

@grainshifter
Ja, we geloven er nog steeds in hoor in dit genre ! Dank voor je opbouwende commentaar :) gaan we zeker wat mee doen!

@Scrape
Thanks :)

@PWM
Je bedoelt, te weinig rustmomenten in het nummer qua breaks ofzo?

@Squeekz
Lyrics is zeker een ding waar we in de tussentijd een groei in hebben doorgemaakt. Dit is nog een van onze eerste tracks. De lyrics van de tracks waar we nu mee bezig zijn, zijn sterker.

@access1
Wat bedoel je precies met "goede bedoeling"? Haha thanks ! :)
 
@access1
Wat bedoel je precies met "goede bedoeling"? Haha thanks ! :)

haha :) Nou, ik heb gewoon tijd nodig om de sfeer die jullie uitstralen juist te interpreteren. De muziek, de relatie tot geiten, de youtube video, de punk uitstraling, teksten etc. :D
 
@Squeekz
Lyrics is zeker een ding waar we in de tussentijd een groei in hebben doorgemaakt. Dit is nog een van onze eerste tracks. De lyrics van de tracks waar we nu mee bezig zijn, zijn sterker.


Aha. Vandaar de overmatige energie in het nummer dat zich uit in drukte :)
 
@PWM , ik heb niet zo heel erg veel verstand van masteren en mixen ... Ik zal er nog eens goed naar luisteren. Ik heb zojuist een nieuwe studio koptelefoon besteld (Audio Technica ATH-M50) !

@Squeekz
Hahaha, nouja het moet natuurlijk wel overkomen ! ;-) we zijn nog druk bezig met nog een stuk of 8 nummers en daarna gaan we ons voorbereiden voor de live shows :-)

Op de site staat ook een Preview van onze demo.
 
Nummer zit wel goed in elkaar, en de mix is denk ik ook ok voor het soort nummer. Het is niet echt het soort muziek waar ik zelf naar zou gaan luisteren, maar voor wat het is is het goed denk ik :)
 
@payt
Dank voor je leuke comment !

@Gloomer
Thanks ! Haha we halen de inspiratie uit o.a. VNV Nation, Combi Christ (die tak inderdaad). Front 242 moet ik ook eens gaan luisteren, heb ik mp3s van maar nooit echt goed geluisterd ;)
 
Back
Top