Lepstok - Allé allé allé!

John Kimble

Nieuwkomer
Lid sinds
8 januari 2013
Berichten
8
Track geïnspireerd door de talloze fietsritten die ik in de afgelopen zomer heb gedaan. Oh man wat was dat heerlijk, warm weer, lekker op de fiets, zweten, pijn lijden, mooie natuur, lekker pijpje met wat van die rare groene tabak mee, heerlijk! Kan niet wachten totdat het weer zomer is!!!

:okdan:
 

Attachments

  • Lepstok - Allé allé allé!.mp3
    9,4 MB · Bekeken: 160
Leuk, je bent wel een erg vers lid. Maar hij is te leuk eigenlijk :D

Succes!
 
Gelukkig ben ik vanavond in een zeldzaam ontspannen bui, dus ik trek de trek wel :). Ik vind het geinig gedaan, gevoelsmatig raakt het me minder (I know, daar is het de muziek ook niet voor). De gesampelde commentaarstem vind ik geweldig goed gedaan! Timing is uitstekend. Vanaf 4:09 mag de Rhodes (?) er van mij best nog wat steviger in en een paar zenuwelementen eruit. Pas op de plaats maken, tempo er even uit en even op de muzikale tour. Die acidachtige dingetjes vind ik te gek!

Op de een of andere manier vind ik de mix wat vierkant, niet romig en ik denk niet dat dat aan de geluiden ligt. Ik mis wat lijm.

All in all vind het knap en goed gedaan! :okdan:
 
weet je zeker dat je alleen en pijpje met van die vreemde groene tabak hebt gerookt?

tjeuzes wat een tempo, ik wou dat ik zo snel kon fietsen..

wel geinig....

:mega:
 
Lekker. Doet me erg aan de Propellorheads denken. De stemsamples zitten er ook super in.
 
Ik word er een beetje zenuwachtig van.

Vraagje voor mods, van mij mag iedereen meedoen hoor, maar ik dacht dat je in ieder geval in 2012 lid moest zijn?

Ach joh, das toch bijna gelukt :D
 
Weet je, ik ga er ook gewoon op stemmen joh :D
 
lol ik ken het gevoel.. heb ook wat recreatief gefietst afgelopen zomer.. heerlijk zo in de natuur en zo. Je nummer kan ik ook zeer waarderen.. Zit echt leuk in elkaar :)
 
Back
Top