Mox At - KL31NTJ3

Intro vind ik prachtig. Maar de track begint pas als we al op de helft van het nummer zijn en vanaf daar valt het mij eigenlijk een beetje tegen. Je intro is subtiel en vol suspense en dan knalt de track er ineens in. Ik zou lekker op het intro hebben voortgeborduurd.
 
Inderdaad mooi intro. Als je die zwoele geluiden uit de intro als break in het hoofdthema erin had gebracht had de track iets meer adem gehad. Voor de rest prima geluiden :okdan:
 
Hey bedankt voor het luisteren!

Van Lansberg. Ik ben het wel met je eens dat het nummer een ommezwaai heeft, maar ik houd van verassingen in een nummer alsook van korte explosieve nummers. Smaakdingetje denk ik. Maar ik ben benieuwd of ik het nummer interessant kan maken als ik voortborduur op het intro. Misschien een keer proberen...

cdk; Thanks! Ik heb er wel aan gedacht om het intro nog terug te laten komen, misschien een keer proberen. Het nummer is ook nog maar een paar dagen oud. Ik probeer nooit te lang te zitten aan 1 track. Dan begin ik er aan en als hij klaar is is er van het originele idee niets meer over...
 
echt wel een lekker plaatje, maar net niet goed genoeg voor een stem.. daarvoor is de intro een tikkeltje te langdradig.. en de track té kort.
 
Back
Top