Trigg - Going Solo

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
Nieuwe track, gelijk maar even inzenden dan :)
 

Attachments

  • Trigg_GoingSolo.mp3
    9,2 MB · Bekeken: 131
Hij's fijn, lekkere Blues/jazzy house vibe. Heerlijk contrast met je Dubstep tracks
 
Lekker trackie! Met name de oriƫntaalse geluiden kunnen me zeer zeker bekoren. Ik zat eigenlijk te wachten op een zang/rap-partij, maar ergens mis ik het ook weer helemaal niet.
 
TOP TRACK!! Prachtige opbouw naar het rustige deel toe en eigenlijk over het hele nummer. Fijne Rhodes erin (vanzelfsprekend). Geweldige groove. Misschien had je nog ergens een kleine variatie (terts of zo) in de progressie kunnen stoppen.

Hoor nu die sitar, weer helemaal geweldig! Man man man wat een lekkere track! :okdan::okdan:
 
Zo. deze kan zo in mijn playlist tussen Tonbruket en het werk van Manfred Schuler en Siegfried Schwab. Geweldig dit.:halleluja:halleluja
 
Leuke track maarrrrrr waar is de zang??? Jouw teksten zijn vaak de slagroom op de taart al is deze taart muzikaal gezien ook goed....
Zanger gearresteerd door de track politie :D
 
erg vet
 
originele totaalklank!

wat hoe waar komt de electrische gitaarklank vandaan? hoe is dat gedaan?

en die sitar wil ik ook wel info over als dat kan...
 
Oeh lekker :) En nog wel van een medeDelftenaar! Heb er van genoten en niks op aan te merken.. van mij krijg je een stem!
 
en een stem van mij!

en een stem van mij!

Van mij ook! Lekker hoor! Lekker pompend. Vind het gitaartje niet het mooiste, maar alles bij elkaar zeker een stem waard! RFB
 
Thanks :)

@MarsMusica zowel de gitaar als de sitar komen uit Omnisphere (met wat extra processing/fx hier- en daar)
 
ok

bijzondere software lijkt me, die Omnisphere!

heb net even wat gespeurd. ik dacht toch echt een echte gitaar te horen maar dan op een
hele aparte wijze opgenomen met fx.
 
Back
Top