OSC1899 - Requiem

cdk1899

Banananah
Lid sinds
10 augustus 2007
Berichten
2.240
Locatie
Rotiknor
Diepe warme analoge klanken uit een CS60 en een VP330. Eens kijken of dit in de smaak gaat vallen :)
 

Attachments

  • Requiem.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 149
Dank je voor het beluisteren. Het zou inderdaad in een drama kunnen passen. Een en al mineur..*D
 
Mooi man!
 
Dank voor de comments :okdan:

Dit is een van de vele improvisaties die zonder enige voorbereiding en puur op gevoel zijn ingespeeld. Later luister ik de stukjes terug en als er dan iets tussen zit wat redelijk voor mij klinkt, geef ik het een naam. Requiem vond ik het meest passend, gezien de mineur toonzetting en donkere sfeer. In het arrangement heb ik verder niets meer veranderd.

Iedereen de beste wensen ook! Maak er een mooi muzikaal jaar van!
 
Dank voor de comments :okdan:

De bliepjes zouden een prachtige partij zijn voor de Blippoo Box (wat een vette bliepjes en blurpjes komen daaruit!). Alleen ten tijde van inspelen was die hier nog niet aanwezig. Enfin, had ook met een ander instrument gekund. Maar goed, zou denk ik wel een prima aanvulling zijn op hetgeen er nu staat.

Verder toch goed te horen dat jullie het mooi vinden *D :biertje:
 
Inderdaad mooie sounds, maar het nummer blijft een beetje steken in de ontwikkeling...
 
Dank je Payt.

Ik heb niet de intentie om nummers/opnames/etc. uit te bouwen of verder te ontwikkelen tot iets. Die visie kan inderdaad beperkend zijn, met name als je achteraf nog eens terugluistert en je bemerkt dat enige veranderingen het stuk nog beter tot zijn recht hadden kunnen laten komen.

Aan de andere kant levert het op die momenten mij wel het meeste plezier op in het musiceren en spelen. De 'rest' is dan alleen maar mooi meegenomen ;)
 
@Ik heb niet de intentie om nummers/opnames/etc. uit te bouwen of verder te ontwikkelen tot iets. Die visie kan inderdaad beperkend zijn, met name als je achteraf nog eens terugluistert en je bemerkt dat enige veranderingen het stuk nog beter tot zijn recht hadden kunnen laten komen.@

IK kan het zeer met je eens zijn vanwege het feit dat je het spontaan inspeeld en dan zo laat als het is.
Dat geeft de meest autentieke uitkomst die je in de (synth-)muziek kunt krijgen.
Meer stereobeeld of breder zo je wilt, mag wel, dan is het wat mij betreft helemaal af.
Er hoeven geen bliepjes of toestandjes bij wat mij betreft.
Ben zeer benieuwd naar meer van jou muziek.
 
Dank voor jullie comments wederom :)

@Musicworld, gewoon even klikken op de link in mijn signature ;)
 
hmmm, nee is niet zo mijn smaak. Wat ik wel weer leuk vind is dat je het live hebt ingespeeld en het dan zo hebt gelaten. Knapperend haardvuur, whiskey erbij en lekker wegdromen in je spel. Heerlijk! (dan is het plotseling wel een mooi nummer)
 
Back
Top