HAPPY ELF - TOO MANY PEOPLE

happy elf

Stamgast
Lid sinds
23 november 2008
Berichten
282
Locatie
Delft
Ik wilde een clicktrack gebruiken voor een pianostuk maar ben verder gegaan met de clicktrack en heb daar maar een hele track van gemaakt. Enkel Yamaha CS2X sounds.
Het is een erg drukke track vandaar de titel.
 

Attachments

  • too many people.mp3
    7,4 MB · Bekeken: 167
Gaaf!

En online...
 
Ik vind dat je leuke muziek maakt, maar dit nummer vind ik minder helaas. Erg nerveus, en wat eentonig naar mijn smaak.
 
beetje een niets nummer ofzo... Heb meer het idee naar een probeersel te luisteren dan naar een volledige trek. Gaat niet echt ergens heen of zo. misschien betere sounds, wat minder drukte op de achtergrond en wat meer affwisseling...

:mega:
 
Nummer is druk , maar kan best zo. Tis maar net waar je het voor gaat gebruiken.
Valt me niets af voor een CS2X . Met deze machine had ik wel vaak midi problemen.
Performance spelen en dan een gm geluid erbij horen.
 
Lekekre bassline, lekkere groove, en best leuke sounds hier en daar. Ik vindt het nummer wel sfeer hebben.. klinkt als een outtake van iets wat Jarre gemaakt zou kunnen hebben in de jaren 90
 
Leuke track. De drive blijft er lekker in zitten! Je hebt er aardig wat lijntjes door heen verweven, dat maakt het op zich variërend en verrassend om naar te luisteren.
 
Nummer heeft potentie. Vooral iets aan de mix doen: Hoofd- en bijgeluiden beter scheiden. Hoofdgeluiden wat aandikken. Ritmedingetjes waarmee je begint passen qua flow niet bij de latere drum- en baspartij. Ik begrijp de Jarre-verwijzingen in eerdere reacties. Mij bekruipt ook een Oxygene 7-13 gevoel (en dat vind ik leuk).
 
Ik verbaas me over meerdere reacties van jullie dat dit nummer druk zou zijn. Vind ik echt niet. En gek word ik er al helemaal niet van.
 
Back
Top