Solidtrax - Are We Dreaming

Solidtrax

Sound Designer
Lid sinds
30 oktober 2008
Berichten
293
Wij willen graag meedoen met onze track "Are We Dreaming".

De track is gemaakt met behulp van 10x audjoo helix beta. Geen samples of andere synths zijn gebruikt. Alle effecten (EQ/dynamics/FX) zijn van Helix, Cubase of freeware plugins. Hopelijk vinden jullie wat van dit nummer, we zijn bij het maken van dit nummer behoorlijk afgeweken van ons gebruikelijkere genre. :D

Onlangs zijn we ook gevraagd of het liedje gebruikt mag worden in een korte documentaire van Bubblevision. Zie hier het resultaat: http://youtu.be/kK_hJZo-7-k
 

Attachments

  • Solidtrax - Are We Dreaming.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 136
Moet je um wel goedkeuren Hill :D

En online!
 
Ik wilde aanvankelijk allerlei interessante dingen gaan roepen als "je drumtrack is heel sterk". Maar ik realiseerde me gaandeweg het luisteren dat dit een track is die je niet hoeft te ontleden, omdat het een geheel is. En dat vind ik een prestatie van formaat! :okdan:

Prachtige track. Majeur rules! :halleluja
 
Mooi nummer, en erg mooie geluiden ook. Van mij had het wel wat verder uitgewerkt kunnen worden als nummer (ik weet het, ik zeg dat bij veel nummers in dit contest.. lol). Ik hoor allerlei dingen die je kan doen met dit nummer in mijn hoofd. het nummer blijft dan toch een beetje steken. Wel een goed begin en een goede backing track, maar ben benieuwd of er nog wat verder mee kan :)
 
Mooi nummer, en erg mooie geluiden ook. Van mij had het wel wat verder uitgewerkt kunnen worden als nummer (ik weet het, ik zeg dat bij veel nummers in dit contest.. lol). Ik hoor allerlei dingen die je kan doen met dit nummer in mijn hoofd. het nummer blijft dan toch een beetje steken. Wel een goed begin en een goede backing track, maar ben benieuwd of er nog wat verder mee kan :)

Ik snap je volkomen en ben het ook met je eens. Punt alleen is dat het me helaas niet altijd lukt om die geweldige ideeën die ik in mij hoofd heb, te vertalen naar iets in de praktijk. Daarbij komt ook nog dat we te maken hadden met een deadline aangezien we 'm hebben gemaakt voor een contest. Dus ja.. dit is hoe die geworden is.. tikkeltje saai, maar ook wel weer rustgevend. :z
 
Oei wat een heerlijk relaxed nummer zet je hier neer. Compositie, sfeer, geluiden, alles klopt hier. Voor mij een serieuze kanshebber op de titel dit jaar :)
 
Ik wilde aanvankelijk allerlei interessante dingen gaan roepen als "je drumtrack is heel sterk". Maar ik realiseerde me gaandeweg het luisteren dat dit een track is die je niet hoeft te ontleden, omdat het een geheel is. En dat vind ik een prestatie van formaat! :okdan:

Prachtige track. Majeur rules! :halleluja

Cool, met die veer in m'n kont gaat deze werkdag een peulenschil worden! Super bedankt voor je feedback! :)

Oei wat een heerlijk relaxed nummer zet je hier neer. Compositie, sfeer, geluiden, alles klopt hier. Voor mij een serieuze kanshebber op de titel dit jaar :)

Wow, wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent! Ik ben helemaal wakker nu, geen koffie meer nodig! (en dat voor 09:00uur!)

Bedtijd!!! (ontspan hier van... is dus positief)

Cool, ik ben er ook al een keer bijna bij in slaap gevallen. Ik lag toen niet in bed, maar was 't nummer op een heel laat tijdstip nog aan het mixen. Achteraf voor niks, want de volgende dag moest ik veel correcties maken. ;)

erg sfeervol en ik begrijp het docu verhaal
maar niet echt mijn ding

Bedankt voor je reactie! Als het niet helemaal je ding is, dan vind je onze laatste track die we gemaakt hebben voor dezelfde contest misschien iets leuker? Ben benieuwd naar je mening! Hieronder zie je de SoundCloud player met de track!

https://soundcloud.com/solidtrax/solidtrax-do-not-forget-your
 
mooie klanken..alles strak in vorm neergelegd....

ik moet steeds denken aan PInk FLoyd's Us and Them
krijg ik niet uit mijn hoofd..

(ook wel een beetje XXX adult-movie muziekje. al weet ik niet wat dat is want ik kijk nooit naar dat soort dingen)
 
Verdorie...ik weet het nog niet hoor...
Het is kei mooi om naar te luisteren vind ik .
Maar moet het een contest winnen....
soms is het lastig om te stemmen hoor...
 
Verdorie...ik weet het nog niet hoor...
Het is kei mooi om naar te luisteren vind ik .
Maar moet het een contest winnen....
soms is het lastig om te stemmen hoor...


dat was mijn reden om hier niet op te stemmen.
het iserg mooi en klopt..maar mischien iets te goed. weinig eigens..innigs

ik stem in deze contest altijd op de stukken die me raken maar ook opvallen.
dat is mijn manier
 
Back
Top