Arnout Quirijns - Jente

Ik dacht aanvankelijk dat je de track in de verkeerde contest had gepost. Maar nu denk ik van niet. Ik vind het wel leuk, vrolijk en lekker rommelig. Van mij had ie misschien iets strakker gequantized mogen zijn, maar dat gaat waarschijnlijk wel weer ten koste van de sfeer. En nu is het gewoon een oprecht en eerlijk stukje muziek.
 
bedankt, klopt helemaal wat je zegt, ik hoorde het pas toen ik het geupload had. Tijdens het produceren speelde ik het keer op keer af en dan raak je soms ff de draad kwijt, althans dat blijkt bij mij het geval geweest te zijn als het om quantezisen (ik spel het verkeerd maar je weet wat ik bedoel hoop ik)
Ik werk sinds kort met Qubase dus ik zit nog in een ontdekkings fase. qua het masteren moet ik ook nog een hoop leren. Als ik zo om me heen luister naar andere tracks :)
 
Laatst gewijzigd:
Het thema is wel grappig maar het dreutelt veel te lang door. Een bridge zou een verademing zijn. Ook is het net iets te knullig in elkaar gezet maar daardoor klinkt het wel charmant en pretentieloos.
 
ha, ik vind het wel lekker vrolijk. De strijkers zijn me ietwat statisch, en bij elkaar klinkt het wat te "ik ben verliefd op mijn thema"-achtig.
 
Als ik het nu terug beluister kan het vele malen beter idd, ik vergelijk het met supermarkt muziek (wat vreselijk is), maargoed tijdens het maken en het daarna uploaden had ik een fles wijn soldaat gemaakt en de dag erna had ik zoiets van arggg! wat heb ik mezelf aangedaan en wat doe ik de andere aan haha. ach misschien volgend jaar dan maar weer proberen met heel iets anders :D
 
Ik hou wel van een beetje los gevoel. Zonder los gevoel zouden de rolling stones niet bestaan ;) Laat die quantize maar uit wat mij betreft.

Het nummer heeft een leuk thema.. beetje erg happy wel en een beetje lichte geluidjes, maar moet kunnen wat mij betreft. Het gaat wel wat te lang door denk ik.. ben benieuwd hoe het zou klinken als je het wat verder uit werkt.
 
Vrolijk lekker 'los' nummer. Ik zou hier verder niets meer aan veranderen. Deze un-quantized versie swingt eigenlijk wel lekker.
 
Zou inderdaad de quantitize niet toepassen, lekker relaxt nu met een warme EP-klank, ook leuke akkoorden combi.
Ik geef m mijn stem.
 
in 1 woord prachtig melancholiek en met een of andere manier verslavend fout getimede drums = bij mij winnaar. Ik heb deze de laatste maand wel een paar keer opgezet en blijft mooi.
 
Back
Top