HaVaL Watching You

Couplet is geweldig! En ook hoe je na ieder refrein weer begint. Ik vind de overgang van couplet naar refrein nogal krukkig gespeeld, de hele frasering lijkt daar weg. Da's jammer. Ik vind de zang prima passen, zou alleen met wat meer lef mogen.
 
Couplet is geweldig! En ook hoe je na ieder refrein weer begint. Ik vind de overgang van couplet naar refrein nogal krukkig gespeeld, de hele frasering lijkt daar weg. Da's jammer. Ik vind de zang prima passen, zou alleen met wat meer lef mogen.

Bedankt voor je commentaar. Wat bedoel je precies met overgang van couplet naar refrein krukkig gespeeld?? En frasering daar weg?? Heeft dat te maken met de drums??
 
Frasering: Het synth/pianoriedeltje tussen 0:40 en 1:10 (eerste keer dat het langskomt) is niet in de maat gespeeld (ik hoor nu dat het eigenlijk je refrein is). Volgens mij kan het qua melodie ook beter, maar in de maat spelen zou al veel helpen. ;-)
 
Frasering: Het synth/pianoriedeltje tussen 0:40 en 1:10 (eerste keer dat het langskomt) is niet in de maat gespeeld (ik hoor nu dat het eigenlijk je refrein is). Volgens mij kan het qua melodie ook beter, maar in de maat spelen zou al veel helpen. ;-)

Kijk eens aan, iemand die echt goed luistert.:okdan: Ik heb dit nummer veel te snel opgestuurd
eigenlijk. Het afwerken van nummers is nog niet mijn sterkste kant.
 
Een stem voor het idee. Sympatiek liedje. Uitvoering moet echt beter, maar dat zal jou een zorg zijn, je hebt je stem. ;)
 
mijn stem heb je ook...
ook omdat dit liedje mij erg doet denken aan SuperSister in de vroege jaren...

ga zo door, ik vindt het pima de luxe zo....:okdan:

:koffie:
 
Mijn stem heb je ook.
Wat betreft timing valt er inderdaad wel wat af te dingen.
(met name in het synth loopje wat start op 0:40)
Maar toch krijg je mijn stem.

Wat ik erg gaaf vind: de stijl, de galm/delay die is ingezet...leuke track
 
Timing, tja. Het geeft het wel leven, ik heb eerder iets tegen de droogheid/kazigheid van de drums en instrumenten.

Je stem had had beter geklonken als ie inderdaad wat beter in de mix lag. Zing je wat terughoudender trouwens?

Voor de rest is het wel een leuke lied.
 
Back
Top