Phochos met Bellicose

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.090
Locatie
Den Haag
Hier mijn bijdrage van 2012. Gecomponeerd met Korg Microkorg, Korg Microstation en Magix XXL2007.
 

Attachments

  • Phochos - Bellicose.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 148
Dit lijkt ergens tussen melig en serieus in te zitten. Zitten hele leuke dingen in, maar na 3 minuten ben ik die 2 akkoorden wel zat eigenlijk, en hoewel je er van alles aan doet om het interessant te maken, blijf je in die akkoorden hangen terwijl het lied een langzame dood sterft.

Misschien ben ik er met de verkeerde verwachtingen ingestapt enmoet ik het op een ander tijdstip nog eens beluisteren, maar het kon mijn aandacht nu niet al te lang vast houden. Nogmaals je doet erg leuke dingen met diverse geluiden, en de mix is ook heel ok, maar hmm.. ik zal er later nog eens naar luisteren en kijken wat ik er dan van vindt.. lol
 
Mooi gecomponeerd. Hoe heb je de stemmen gemaakt? (dameskoortje en herenkoortje) . Verder een leuk thema. Twee accoorden basis stoort me niet. Het mooie zittem in de eenvoud....
 
Mooi gecomponeerd. Hoe heb je de stemmen gemaakt? (dameskoortje en herenkoortje) . Verder een leuk thema. Twee accoorden basis stoort me niet. Het mooie zittem in de eenvoud....

De dames- en herenkoortjes zijn samples.:D
 
Het stuk is veel te lang naar mijn smaak. Vooral het middenstuk gaat maar door. Aan het eind zit een aangename verrassing met percussie dingen. Maar dan heb je er al 8 min opzitten. Ik zou zeggen het beste er uit halen en terugbrengen tot de helft. Ik vind een aantal dingen best origineel.
 
Weer een ouderwetse Phochos contest inzending inclusief de plotwendingen :) Lengte stoort me niet, voor de rest lijkt het geheel op hoofdlijnen met losse thema's aan elkaar te hangen. Maar ook dat stoort me niet.
 
hey, verfrissende track!...heel raar .zit te wachten een aphex twin beat die invalt.
 
zeer mooi!

ik wil hier mijn STEMpel wel op drukken!

een soort positieve belofte straalt het uit. dat het allemaal wel goed kompt met de mens en de aarde!
ik weet niet of je dat ook bedoelde met de titel..

perfect voor de lange climax-shot van een groots ritueel van mens en natuur!
met indrukwekkende filmbeelden erbij was het prima geweest, zo zonder beeld gebeurd er te weinig in het middenstuk en duurt het te lang..
 
Back
Top