Payt - BattleZone

Nogmaals bedankt voor de commentaren. Ik ben zeer vereerd met de complimenten. Het is inderdaad bedoeld om 'beelden' van een episch verhaal op te wekken, en het lijkt er op dat dat gelukt is.

Technosoul: ik dacht dat ik er een aardig rustpunt in had gemaakt, zo ergens halverwege ;) Maar het zit inderdaad iets verder dan een minuut in de song ;)

Wat voor epische nummers van 1 minuut luister jij naar dan? Ben wel benieuwd :)
 
op dit moment ben ik erg weg van
american horror story
vooral de bumpertjes en accenten
heel erg mooi
en de master of tension(hitchcock)
bernard herrmann
er zal vast nog meer zijn
maar dit schiet me zo even te binnen
 
Kan idd iets meer diepte gebruiken naar mijn smaak (rev en del). denk dat de mic dan veel meer gaat leven. maar een hele goede compositie!!!
 
heel muzikaal! en als soundtrack fanaat en mede soundtrack schrijver,weet ik wat een berg werk in deze track zit. respect!
 
Supercompositie. Wel vind ik alle sounds veel te droog, en zou ik wat meer variëren tussen harder en zachter. Maar hoe dan ook, petje af, ik zat midden in een first person shooter.
 
aan de ene kant een uitgekauwd genre/stijl.....en daar valt de bomastische orkest klank ook onder...

maar ik stem voor de compositie omdat er toegankelijk maar origineel is omgegaan met eigen muzikale ideetjes. harmonische wendingen, enzovoort.. zitten een paar mooie muzikale vondsten in!
 
Bedankt voor alle commentaren en de stemmen tot zo ver.. ik ben er zeer happy mee en het is een leerzame ervaring :) Vaak is het zo dat als ik muziek maak ik eigenlijk geen idee heb of het nou goed is of niet wat ik doe.. aanvankelijk ben je helemaal afhankelijk van je eigen oordeel en dat is altijd gekleurd (in mijn geval iig). Dus jullie helpen me echt :)

Nogmaals thanks!
 
Back
Top