Sunspot - Watercooling

Gaaf! Het highhatje is erg goed in de track. Verder mooie classic geluidjes, hij is fijn :)

En online....!
 
Die percussie vind ik wel erg lekker hoor. Simpel doch zeer doeltreffend (net als de kick trouwens, waarom kan ik dat toch niet?). Uitstekende mix! Muzikaal had je er misschien iets meer uit kunnen halen... Ondersteunende pads, solootje o.i.d. Maar voor mij is dit de eerste track waarvan ik zeker weet dat ie een stem van me gaat krijgen :okdan:.
 
lekkere lounge track
 
Wat een leuke reacties, dank jullie wel. Ook voor de feedback!q
Dacht dat mijn track nog niet door de mods geaccepteerd was, maar ik keek alleen bovenaan het rijtje haha.

Ik had de neiging om te veel elementen in een track te stoppen, dus probeerde ik dit hier niet te doen. Heb nog wel even wat geprobeerd met een pad maar kwam er niet uit. Misschien toch nog eens een poging wagen...
 
Lekkere groove, dat zeker! Heb er met plezier naar geluisterd :)
 
Hijs fijn. Grooved lekker, ik hou hier wel van. Plezierige geluidjes heb je erin verwerkt. Prima sfeer ook :okdan:
 
Vrolijk , doet me ook een beetje denken aan DOOP!, Mischien zoals ook al gezegd hier en daar iets voller maken met een pad op de achtergrond, aan de andere kant, dat haalt mischien ook het leuke funky karakter van het nummer weg.

Goed gedaan !
 
Back
Top