PH - silent expression

Heeeeeerlijk trackje dit! Die detune maakt het nog spookachtiger.

Gaat op de iPod!

En online.................. GO
 
Laatst gewijzigd:
Hij is inderdaad lekker zeg! Fijne basje. Vocal sample had er van mij nog wel iets luider in gemogen. En vanaf 3:38 een heel dikke pad erbij of zo. Maar hij's ook al fijn zoals ie is.
 
Bedankt!
Bassline komt uit de SE1x.
Verder gebruikt:
Dark Energy + Memory Boy (lead)
alpha juno (pads)
Waldorf attack, Nord modular & 808 sample kit voor de beats.
Black finger voor compressie.
 
Lastig deze. He na twee keer luisteren een beetje een haat liefde gevoel met dit nummer. Aan de ene kant vind ik hem erg goed alleen ge-detunede arpegio is naar mijn mening te veel van het goede. Voor de rest vind ik het echt een erg goed nummer!
Zoals alle nummers waar ik misschien nog aan moet wennen gaat ie op de mp3 speler voor verdere analyse. :)
 
Kan me alleen aansluiten bij wat al gezegd is.. Lekkere groove, goede sounds, maar de lead arp ligt iets te ver bovenop de rest. Beginsfeertje is ook erg fijn trouwens :)
 
Heerlijke track, prima sfeer!. Hoewel de arp qua hardheid iets minder had gemogen, vind ik de detune erop wel goed passen eigenlijk.
 
Ja heerlijk! Ik vind die arpeggio fantastisch! Misschien iets te hard in de mix maar dat is verwaarloosbaar. Echt toffe track, heerlijke sfeer. Het enige wat ik graag nog zou horen is iets van een duidelijke verandering in de melodie of in de begeleiding tegen het einde aan, toen het klaar was had ik zoiets van "ahhh... ik was zo benieuwd hoe het verder zou lopen!"

Top track!!!
 
Leuk gedaan, met (heel) veel plezier naar geluisterd, hoor wel een aantal kraakjes (1.30) in de muziek die er misschien niet in horen.... verder :okdan:
 
Ik had al eerder gereageerd zie ik nu. Hij bljjft erg goed! Een minpuntje als je met koptelefoon luistert is de flinke ruis bij de stukken gesproken tekst (of is dat regen soms?). Catchy melodielijn, hou ik van.
Dank je! Klopt, het regent op de achtergrond in de samples. Heb het zo veel mogelijk proberen te maskeren, maar ik krijg het er niet helemaal uit.

Leuk gedaan, met (heel) veel plezier naar geluisterd, hoor wel een aantal kraakjes (1.30) in de muziek die er misschien niet in horen.... verder :okdan:
Thanks! Die kraakjes weet ik zo ff niet, die horen er niet echt in. FF zoeken wat dat is...
 
Hahaaaaaah +1!
 
Mooie ritmesectie. Nu nog een vette lead erbij in de 2e helft, en dan zou het helemaal af zijn.
 
Back
Top