Nuclear Fallout -Discarded (D&B)

Nuclear Fallout

Ingeburgerd
Lid sinds
15 oktober 2012
Berichten
76
Locatie
slaapkamer
Ik doe ook mee :biertje:
 

Attachments

  • Nuclear Fallout - Discarded.mp3
    8 MB · Bekeken: 165
:) vet!
 
Het kon, gezien de datum, wel eens mijn laatste comment ooit zijn, dus laat ik maar eerlijk zijn: Ik vind het eigenlijk wel fijn!

THanks8~
 
Had goed in Tron-Legacy gepast :) helemaal top :okdan:
Maar met de 21-12-2012 Apocalipse zeker goed toepasbaar haha!

yay alles naar de klotenggg:halleluja
 
Heel fijn! fraaie artiestennaam ook trouwens!
leuke duistere clip bij maken en je hebt iets fraais in handen.
 
Heel fijn! fraaie artiestennaam ook trouwens!
leuke duistere clip bij maken en je hebt iets fraais in handen.

THanks m8 heb sonny vegas nog op de comp staan dus wie weet
 
Ik vind zo'n stem dus helemaal niks. Leid me zo af van de muziek. Vind de rest van het nummer zeker niet verkeerd en er zitten lekker sounds in.

hmm ja om smaak valt niet te twisten,ik hou er zelf wel van als er een verhaal wordt vertelt,maar ben ook een groot fan van blue's muziek dus is dit niet zow raar lijkt mij :D.

thanks voor de comment :)
 
Lekker nummer :) Ook erg fijne break. Het enige wat ik denk ik zou veranderen is de snare.. deze klinkt iets te veel als een rompler-snare, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Lekker nummer :) Ook erg fijne break. Het enige wat ik denk ik zou veranderen is de snare.. deze klinkt iets te veel als een rompler-snare, als je begrijpt wat ik bedoel.

uhm vaktermen ben ik meestal wel goed in maar van rompler-snare heb ik nog nooit gehoordt
kan je misschien vormgeven wat je bedoelt :o

thanks voor de feedback alvast
 
Deze track pakt vanaf het begin. Ik ben normaal gesproken helemaal geen fan van D&B.
Geweldige tekst ook. En wat is is die "one thing" vraag ik me af. Absolute nr 1 tot nog toe.
 
uhm vaktermen ben ik meestal wel goed in maar van rompler-snare heb ik nog nooit gehoordt
kan je misschien vormgeven wat je bedoelt :o

rompler: emulatie van een snare...uit zo n digitale groovebox bvb

vooral bij een snare klinkt dat gewoon net niet.

Over de track...klinkt lekker! bass is weer is anders!. Weinig dnb/dubstep inzendingen bdw?
 
Dit is eigenlijk helemaal niet mijn muziek, maar ik vind 'm toch supervet. Lekker breed met die mooie filtersweepsound precies in het midden. Voor de break echt geweldig. Na de break vind ik dat de "man met de hamer" wat uit de groove van de andere geluidjes staat te timmeren. Dat leidt wat af.
 
Back
Top