-RQ- OCT 2012 DNB

Een beetje (te veel) New kids gehalte naar mijn mening (zou een soundtrack kunnen zijn)
Niet geheel en al mijn ding, geluid klinkt goed.... succes :)
 
Ik sluit me aan bij PWM.
 
Leuke tempowisselingen en intro sound is ook lekker. De main melo vind ik persoonlijk niet zo interessant en ook het lead geluid en de snare klinken mij niet lekker, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Verder wel leuke verrassingselementen erin.

IK laat'm nog even bezinken!
 
Het is niet mijn genre maar ik vind het nummer vooral geluidstechnisch lekker binnenkomen. Dat is een punt waar ik nog steeds een hoop te leren heb.

Het is ook niet mijn genre :) maar vond het zeker wel eens een uitdaging om zoiets te maken. Bedankt voor je "geluidstechnisch lekker binnenkomen" kommentaar :okdan:. Het loont ZEKER de moeite om wat te lezen en leren over mixen en masteren. Ik heb het nog niet 100% onder de knie, maar kom iedere keer een stapje verder en het geeft je muziek gewoon de waardering die het verdient. Het moet zo afgemixt zijn dat je weer hetzelfde gevoel en de overtuiging krijgt als tijdens het maken ervan in de studio, via welk medium je het dan ook mag terugluisteren... :P
 
Back
Top