Beatlejuice - Keversapjes!

Leuk experiment. Klinkt goed qua mix. Het komt wel een beetje fragmentarisch over. Themaatjes lijken te komen en gaan zonder dat er echt ergens mee verder gegaan wordt. Het stukje aan het einde vindt ik het leukst.. daar had van mij wel verder op gebouwd mogen worden. De rest is een beetje 1-dimensionaal (1 noot tegelijk). Het heeft dus wel potentie wat mij betreft, maar persoonlijk zou ik er wat aan sleutelen nog.
 
Leuk experiment. Klinkt goed qua mix. Het komt wel een beetje fragmentarisch over. Themaatjes lijken te komen en gaan zonder dat er echt ergens mee verder gegaan wordt. Het stukje aan het einde vindt ik het leukst.. daar had van mij wel verder op gebouwd mogen worden. De rest is een beetje 1-dimensionaal (1 noot tegelijk). Het heeft dus wel potentie wat mij betreft, maar persoonlijk zou ik er wat aan sleutelen nog.

Oké... bedankt voor de feedback, ik zal het meenemen naar mijn volgende experimentje zodat ik dat sausje nog wat sappiger kan maken.
 
Het nummer is veel te fragmentarisch gewoon de sterke dingen eruit halen en daar op voortborduren. De groove van de beat is ook niet erg sterk. Daar staat of valt zo'n nummer toch mee eigenlijk.
 
Het nummer is veel te fragmentarisch gewoon de sterke dingen eruit halen en daar op voortborduren. De groove van de beat is ook niet erg sterk. Daar staat of valt zo'n nummer toch mee eigenlijk.

Ja kan kloppen als ik zelf m'n bietjes achteraf beluister wil ik er ook weer een hoop aan veranderen maar verwerk dat dan weer liever in een nieuw bietje...
 
Qua compositie en geluiden niet veel op aan te merken. Wat variatie met 1/16 noten zou iets meer handen en voeten geven aan de track. Daarnaast mis ik wel wat swing in het nummer. Ligt voor mijn gevoel iets te netjes in de 4 kwarts maat.
 
Leuk plaatje

TR%20Rode%20Reuzen%20080119.jpg
 
Back
Top