Induced - Chase the void

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
veel luisterplezier :)
 

Attachments

  • Induced - Chase the void.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 163
6 trak;1577631 het is bedrukkend schreef:
:halleluja daar ging ik toen ook wel voor... in de winter gemaakt :D
 
Vette Plaat!!!:okdan:
 
hmm ik had misschien meer dan 128 kb bitrate moeten gebruiken :(
 
Helaas is dit niet meer mogelijk [ helemaal niet meer als er al wat reacties zijn]
Dit is ook niet netjes tegen over andere leden die meedoen met de contest ;)

Het is dus .. laten staan , of geheel je post verwijderen en uitgesloten worden voor verdere deelname.
Het is niet anders.
groetjes Hill......
 
niet netjes?
nou ja maar het was gewoon exact hetzelfde nummer maar dan in 192 kb ipv 128 :?
 
lekker sfeervol trackie
 
Helaas is dit niet meer mogelijk [ helemaal niet meer als er al wat reacties zijn]
Dit is ook niet netjes tegen over andere leden die meedoen met de contest ;)
nou, opzich heel strict door het oog van de naald genomen snap ik dat, maar... het gaat slechts om een hogere bitrate, dat is iets anders dan een totaal ander nummer, versie of mix nutuulk... het stemmen is nog niet eens begonnen en als mensen die hier gereageerd hebben, die dus ook het nummer erg ok vinden EN best wel voor het idee zijn dat het ff word vervangen door een hogere bitrate dan zeg ik "waarom niet?" ...een bitrate is geen onderdeel van het productieproces nl...
niet netjes?
nou ja maar het was gewoon exact hetzelfde nummer maar dan in 192 kb ipv 128 :?
ff een linkje in deze thread, of als het niet mag, in je signatuur zetten naar een betere versie dan maar...
 
Laatst gewijzigd:
linkje heb ik niet...
nou ja nevermind, het is niet alsof deze zal gaan winnen, er zijn een hoop gladdere geproduceerde tracks die meedoen ...:dj:
 
Zelfs op 128 kbps goed te pruimen, Bass! :okdan:
 
Goed gedaan, begint spannend maar dat zet zich niet voort vind ik. zat eigenlijk te wachten dat er iets anders gebeurd
tempo wisseling of dat er drums bijkomen oid. maar over het algemeen mooie sounds.
 
Ik vind hem cool. Toffe geluiden en sfeer, nice one.
 
Back
Top