Richie Summers "Is she Robotic"

Erg goed dit. Met name het gebruik van de vocoder. Hoog YMO-gehalte en dat vind ik knap!
 
gek...van 60 70 80er jaren muziekklanken wordt ik weer vrolijk.

Het ego stond toen nog niet zo op de voorgrond te loeien!
 
drumstation is leuk voor erbij, de goedkoopste kloon met de meeste mogelijkheden, indv. outs, dynsync, midi.. voor 150 euro heb je iets waar ik meer mee kan dan een vst of plugin meuk. en het geluid en veelzijdigheid is voor het geld bijzonder ok (mijn mening) maar heb je een echte 808 of 909 en je bent een soundnoob dan hoor je het verschil wel. maar je kunt zeker een goede mix maken met een drumstation als drummodule in je tracks.
 
Ik heb geen brom, kwestie van goede voeding, welke betere clones voor dat geld zouden er zijn volgens jou? Een s950 met een sample pack?
 
Heb ook een v1 zonder brom maar ook een echte 909, gaat qua sonishe diepte wel wat verder ondanks de beperktere tweak mogelijkheden. Voor erbij een winner zeg ik
 
ik vind hem nog steeds heel vet Riky! ik zou hem eens naar een goede masteraar sturen, deze track heeft echt wel potentie. zet hem op youtube, maak een clipje o.i.d.. ik mag dit gewoon zeer.
ik snap je mix ook wel, ik zou het alleen iets meer boombastischer doen.
 
Hij steekt fijn in mekaar, maar kan me toch niet zo bekoren.. niet echt mijn stijl van muziek..

ik vind hem nog steeds heel vet Riky! ik zou hem eens naar een goede masteraar sturen, deze track heeft echt wel potentie. zet hem op youtube, maak een clipje o.i.d.. ik mag dit gewoon zeer.
ik snap je mix ook wel, ik zou het alleen iets meer boombastischer doen.


Thanx man

IK ga eens werk maken van een lp tje en dan ga ik de mix nog eens aanpakken en deftig laten masteren.

:geslaagd:
 
Back
Top