SynnyS - Neptune

Op z'n minst een interessante track te noemen. Heerlijk die 5/4! Heel lang (te lang) niet gehoord. Dat geeft een extra suspense... Ook mooi hoe je verschillende sferen in de track stopt zonder dat het fragmentarisch wordt.
 
Ik vind de hi-hats wat nerveus en te snel, maar de rest erg mooi - cool!
 
SynnyS..... ik denk dat ik deze wel heel erg hoog in mijn favoriete muziekjes ga zetten, verfrissend, interessant (zou een mooi project zijn met een symfonisch orkest) ... erg benieuwd naar de andere planeten. :okdan:
 
SynnyS..... ik denk dat ik deze wel heel erg hoog in mijn favoriete muziekjes ga zetten, verfrissend, interessant (zou een mooi project zijn met een symfonisch orkest) ... erg benieuwd naar de andere planeten. :okdan:

Het was ook een fantastisch project om aan te werken met het Nederlands symfonie orkest!

Hier de andere planeten. (ik wil wel even als kanttekening zeggen dat ik NIETS heb gesampled en puur met de partituur heb gewerkt. Uiteraard wel met kontakt libraries ed.)
 
Kende je werk al met het orkest en heb daar ook al op gereageerd :)
Vindt het een mooie combinatie, klassiek en techno/ IDM soorten vanwege het contrast en toch de eenheid. Niets mis met samplen (ook zo kan je een partituur in elkaar knutselen) Ga het van de week even in luistermodus beluisteren....
mooi bezig :okdan:
 
Heel lekker, niet in een duidelijk hoekje te plaatsen en dat vind ik erg goed. Tot nu toe mijn favoriet :okdan:
 
Interessante interpretatie van het werk van Holst :) Heb er met plezier naar geluisterd!
 
mooi, heel cinematisch, ik zou graag een "substantiële" melodie erin horen en een experimenteervaardige vocalist(e).
 
Back
Top