Dr van Lansberg - Tear Them Down

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Waarde luisteraar,

Met veel genoegen presenteer ik u mijn inzending voor de Synthforum Contest 2012. Omdat ik het lastig vond kiezen, heb ik maar de middelste (tijdlijntechnisch gezien) track genomen, op 30 juni afgerond. Ik heb er destijds met veel plezier aan gewerkt, dus... :peukie:

Aan allen toi toi toi en wees gegroet!
 

Attachments

  • Dr van Lansberg - Tear Them Down.mp3
    9,9 MB · Bekeken: 193
Thanks heren! Ik heb hem net zelf nog even beluisterd en er is een foutje bij de export opgetreden. De delay op de vrouwelijke vocal zit op een andere rate dan ik (met automation) heb meegegeven, helaas... Ik kan de track niet vervangen dus vraag ik jullie om de juiste delay er zelf even bij te denken ;).
 
Het is niet helemaal mijn smaak (lijkt wat op die Y2K lounge sound), erg dromerig. Maar het klinkt wel erg goed, dus zeker waardering voor de productie.
 
Het is niet helemaal mijn smaak (lijkt wat op die Y2K lounge sound), erg dromerig. Maar het klinkt wel erg goed, dus zeker waardering voor de productie.

Thanks Storm voor je comment en je compliment. Ik heb Y2K geprobeerd te vinden, maar zie alleen resultaten van een of andere brommerclub en een high school musical... Welke van de twee bedoelde je? :)
 
Lol... Year 2000 (Year 2K)

:D


En niet deze: http://en.wikipedia.org/wiki/MTT_Turbine_Superbike
 
Goede keuze, helemaal je sound. Ik vind de beats erg cool, zeg maar dat je goede step-variaties hebt ingestopt, en de vraaie akkoorden (ben ik kei jaloers op).

Hoewel ik ook eens ben met sommigen, het klinkt inderdaad ook ietwat Y2K. Smaken verschillen.
 
Goede keuze, helemaal je sound. Ik vind de beats erg cool, zeg maar dat je goede step-variaties hebt ingestopt, en de vraaie akkoorden (ben ik kei jaloers op).

Hoewel ik ook eens ben met sommigen, het klinkt inderdaad ook ietwat Y2K. Smaken verschillen.

Terwijl het echt in 2012 gemaakt is. Misschien waren ze in 2000 hun tijd ver vooruit :). Thanks voor de feedback Paabs!
 
Zit heel goed in elkaar en de productie is top! Persoonlijk houd ik van een wat meer songgerichte aanpak met veel meer vocalen, en ik denk dat je muziek zich daar zeker voor zou lenen, maar da's een kwestie van smaak.

Dank voor het luisteren en je mooie commentaar :halleluja. Ik heb de laatste paar tracks van dit jaar inderdaad veel met vocalen gewerkt, maar de deskundigen waren minder te spreken over de kwaliteit van deze tracks :). Geef me een jaar om te oefenen...
 
Jij blijft lekker bezig Bob en ik heb zeker veel waardering voor hoe jij het doet en erin staat, dat weet je.
 
Wow, Ik heb je nummer net even helemaal afgeluisterd (echt waar!)
Niet mijn stijl (haha, MOEST ik even zeggen :)) maar qua algehele sound is ie helemaal compleet, geen instrument wat mist. Het klinkt wel heel rond (zit geen scherp kantje aan, behalve misschien heel even in die lead sound) en zoet naar mijn zin; als een stukje muziek onder de beste momenten van de Dakar of een muziekje waar je aan het eind te horen krijgt "Bedankt voor het wachten... waar kan ik u mee van dienst zijn??" :D (geintje)
Desalnietemin, als dit je ding is, vooral zo door blijven gaan!!
 
Haha, ik snap je volkomen. Ach, die smaakverschillen maakt het juist ook weer zo interessant hier toch? :)

Ik ben inderdaad niet zo van de scherpe kantjes, die zijn er grotendeels wel vanaf, en dat hoor je ook in mijn muziek. Als ondersteunend muziekje voor Dakar kan ik er prima mee leven, maar als wachtdeuntje van een telefooncentrale??!! :duivels: Ga je mond spoelen! :D

Dank voor het luisteren en je comments RQ! :okdan:
 
Back
Top