Aftrap: Synth 100% virus TI - Alexander van Aken - Motive Mind

Wat er mee aan de hand is zie ik zo niet, misschien een "vreemde " conversie .
De SF media player doet het hier niet op.
Maar is via SF geupload ........dus goedgekeurd....
 
De geluiden zijn erg mooi en dit nummer kan werken als intro voor een film, maar het is een beetje eentonig.

Verder knap gedaan, de mix en geluidswijze zien er goed bij elkaar.
 
Ik denk dat dit typisch zo'n track is die beter wordt bij iedere keer dat je hem hoort. Ik zou hem wel eens in een versie van 5-6 minuten willen horen met dezelfde opbouw als je er nu in hebt gestopt, en dan lekker lang uitgesponnen.
 
hier vermaak ik me wel mee :) ,
sluit me aan op het commentaar van dr van lansberg zou de lange versie als die bestaat wel willen horen.
 
hey mensen... bedankt! ik was knal vergeten te kijken naar de reacties haha... Dit was zo'n moment van emotie toen ik dus voor de eerste keer mijn virus TI uitpakte. Die tom roffel, dat hele snelle ding erin, kan inderdaad net ff wat beter ja....

lange versie wordt lastig.... virus TI is er nie meer... teveel gezeur mee gehad met stabiliteit... wellicht ooit een TI2... of over een paar jaar de TI3... mocht die ooit komen.
 
Toen hij begon te spelen vond ik hem erg mooi, maar halfweg in de song zat ik maar op variatie in de melody te wachten die niet kwam. De drums zijn cool, maar ik vind het jammer dat de melody ook iets doet als de drums beginnen te spelen. Wel een mooie sfeer, vooral de 1e minute.
 
Heb me zeker niet gestoort aan de tromroffel (breekt zo lekker de week!)
Juist een van de dingen die de actie in het nummer houdt :)
Filmscore muziek, mee eens, maar wel goeie. In de hele hoge frequencies word het op een gegeven moment wel erg druk (waar de FM bell sound en noise sound en sambaballen boventonen elkaar ontmoeten zo rond 1:20 en daarna)
Op naar die nieuwe virus :)
 
Prachtig, erg aangenaam. Een goede kanshebber wat mij betreft. maar had inderdaad wat langer gemogen. Eigenlijk te kort, dat zou het denk ik nog kunnen weerhouden van een topnotering. But anyway, good luck!
 
Lekker nummer dit.. goede opbouw tot een goede climax, om dan weer uit te gaan als een kaarsje. Fijn nummer!
 
Mooi nummer. De drumgeluiden vind er niet bij passen en de beat is te druk.
Qua opbouw in het midden een rustmoment. Het wordt me af en toe wat te veel.
Ik heb het bij een ander nummer ook al eens gezegd. Minder is meer. Ik zoek vaak nummers uit en dan verbaas ik me er altijd over hoe simpel de aanpak vaak is.
 
Prima trackie. Qua compositie zie ie stevig in elkaar. Wel vind ik dat hij in het laag te veel lijkt te zijn dichtgesmeerd. Dit geeft een iets te overheersend drukkend laag.
 
Back
Top