Shock Modulator - The Journey

Ik heb in da jaar dat ik bezig ben al zeker 50 youtube video's gezien als het al nie meer is..
Ik heb alle goede tutorials eruit gehaald en bewaart in mijn favorieten..
Daardoor ben ik juist al zo ver gekomen.. Want een aantal maanden geleden wist ik niet hoe ik bijv een hardstyle kick moest maken.. Of een screech of wat dan ook..
Maar de juiste eq is heel belangrijk om een volle sound te bereiken, want die sounds waren vol toen ik die maakte kan ik me nog herinneren, ik heb veel te veel gespeelt met de eq en daardoor was het zo hol en leeg, ik heb alles nagelopen en ik denk huh wtf had ik da zo gedaan, al die freq waren na beneden :-p Ik dacht al er klopt iets niet ook mede doordat ik mijn oortjes heb gebruikt..
Miskien te veel gezopen toen ik daar mee bezig was..

De kunst om electronische muziek te maken is een creatief brein een goeie computer en een goeie headphone of monitors of iets.. Wat ook handig is is een slechte jeugd, logisch nadenken, youtube en een stapel boeken..
Mensen die alles aangedragen gekregen hebben maken geen goeie muziek..
Verder wil ik daar niks meer over lezen..
 
Laatst gewijzigd:
De kunst om electronische muziek te maken is een creatief brein

Helemaal mee eens! Vooral doorgaan met wat je doet :okdan:
Ach, we begonnen (allemaal min of meer, je weet niet alles van tevoren) ooit met het experimenteren, met veel lol, daarna groei je vanzelf en met behulp van anderen. Ik raad je aan ook tracks van andere mensen in het subforum "tracks" te beluisteren, zo heb je min of meer een idee van tips die her en der geplaatst worden.

Succes!
 
Zal verdere vorderingen en verandering enz. posten in tracks dit is eigenlijk niet de goeie thread daarvoor..
 
@Payt Ik heb je snippet beluisterd maar dat is absoluut geen hardstyle of iets in de richting daarvan, het is meer happy hardcore luister eens hierna:

Of hier na:

Of deze:

Of deze:
 
Het was ook niet bedoeld om een specifieke stijl weer te geven, maar om ff snel iets in elkaar te zetten met een supersaw en een redelijk vette kick.. wat voor stijl het onder valt maakt me niet zo veel uit.

Ik heb ook f naar je voorbeelden geluisterd, en vraag me af of dat nou hardstyle moet zijn of happy hardcore.. het zijn allemaal van die vrolijke tralala melodietjes, terwijl de vormgeving dan weer allerlei stoeremannen gedoe uitbeeld.. er horen meer vlindertjes en roze hartjes bij als je't mij vraagt ;)
 
Back
Top