soul calibrator - ovahstanding

Soul C

gecalibreerde soul augurk
Lid sinds
21 december 2006
Berichten
1.770
Locatie
amsterdam
Ha, ik doe weer mee dit jaar, verleden jaar was ik net te laat =(
t is mischien niet m'n beste track van het jaar, maar wel m'n laatste, nog net in 2011 gemaakt met m'n vers verworven rs7000 :)

gebruikte instrumenten :
rs7000 dus, moog mg1, micromoog, polysix, drums: tr606, cr8000, drumstation, coron ds8 kloon, simmons sds200 en verder nog wat delays, galm en andere fx
gemixed met soundtracs rx8

er zitten wel wat fouten in de mix, ik hoop dat jullie je er niet al te erg aan storen

dank voor het luisteren !
groetjes soul c
 

Attachments

  • ovahstanding.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 128
hey dank voor je commentaar :)
t is wel waar, er gebeurd te weinig om de bijna 7 minuten die de tune duurt te verantwoorden. ik heb nog wel een aantal ander synthlijnen erbij geprobeerd, maar op een of andere manier paste het allemaal niet goed/ werd het teveel, dus heb ik het vrij minimaal gehouden. ik zal nog wel eens een andere (kortere) mix op soundcloud dumpen.

leuk dat je dat zegt van die vloeistofdia's.. heb net vd week m'n projectoren weer opgetuigd na jaren stilstand.. wat nieuwe technieken aan het uitproberen, zat er idd aan te denken om wat "videoclips" te gaan maken bij nieuwe tunes :okdan:
 
Dit klinkt wel lekker :) Heb er met plezier naar geluisterd, hoewel de mix wel een beetje getrimd kan worden idd. De drums zijn wat scherp in het hoog hier en daar, bijvoorbeeld, en de bas is wat wollig.
 
ik ga mn best doen om alle andere inzendingen te luisteren :okdan:
zal niet overal commentaar gaan geven, soms heb ik geen mening, en soms is het al gezegd maar ik ga in ieder geval al jullie tunes luisteren !
en ik moet zeggen, wat ik tot nu toe gehoord heb is echt verrassend, zitten zeker pareltjes tussen.. :halleluja
 
Back
Top