Aeroflux - Cinderella

lekkere muziek dit! wat heb je allemaal gebruikt voor deze track?

de beats komen van een erg goede ( vind ik ) sample cd : Luscious Grooves
De brightness-sound aan het begin is van de Alesis QS 6.2
Bas en baslead van Roland JX-305
en de solo komt van de Arturia Minimoog V
En de stem komt gewoon uit je computer, zit standaard in windows, op het internet een programmaatje gevonden die deze stem gebruikt waardoor je wat dingen kan aanpassen: man- of vrouwen stem, pitch etc etc.

Verder veel met een delay plugin gedaan ( sonitus )
 
leuke track.......had graag die stem gehoord in een wat meer hedendaagse commerciele track....kan wel weer eens

Wie weet komt ze binnenkort wel weer eens langs in een nieuwe hit. Cinderella raakt nooit verzadigd :halleluja
 
Toppie ! een track die ik helemaal heb afgeluisterd..... :->
 
netjes, er is goed geluisterd hoe een gemiddeld mid 80's nummer moet klinken...

Dank je voor het leuke compliment , ik vraag me nu wel af: wat maakt dit nummer een gemiddeld mid 80's nummer ? De beat ( die meer kraftwerk dan tiësto is ? ) of het gebruik van geluiden ?
 
Een steriele cybergirl die 'mad' wordt van alle aandacht? :D

Dat steriele geluid vind ik wel goed gekozen, daarin komt Cyber Cinderella goed uit.

Cinderella zou zomaar zo'n Japanse bijna levensechte pop kunnen zijn die sommige mensen daar verzamelen en die ze dan aankleden en waarmee ze zelfs mee naar buiten gaan. Ben de naam van die dingen kwijt. Maar kan me heugen dat ik daar eens een reportage over heb gezien.
 
mmm nou als iedereen het een goed nummer vind. moet ik het er we mee eens zijn dat dit een goed nummer is.. toch vind ik het niets op een of andere wijze, smaak waarschijnlijk.
 
Een steriele cybergirl die 'mad' wordt van alle aandacht? :D

Dat steriele geluid vind ik wel goed gekozen, daarin komt Cyber Cinderella goed uit.

Cinderella zou zomaar zo'n Japanse bijna levensechte pop kunnen zijn die sommige mensen daar verzamelen en die ze dan aankleden en waarmee ze zelfs mee naar buiten gaan. Ben de naam van die dingen kwijt. Maar kan me heugen dat ik daar eens een reportage over heb gezien.

Je doelt waarschijnlijk op de Japanse Sekihara-poppen, inderdaad levensecht gemaakt.
Het pop/robot-achtige sfeertje heb ik inderdaad willen neerzetten met de computerstem.
Heb ook even Vocaloid-software geprobeerd maar dat sloeg de plank helemaal mis.
 
mmm nou als iedereen het een goed nummer vind. moet ik het er we mee eens zijn dat dit een goed nummer is.. toch vind ik het niets op een of andere wijze, smaak waarschijnlijk.

Smaken verschillen gelukkig, anders zou het een saaie wereld zijn, maar toch bedankt voor het compliment ;-)
 
Back
Top