Azzjemenou - Life is Still a Project

versie nummer3? ik luister alleen de eerste inzending......ik pas mijn nummer ook niet aan na mijn eerst upload.

maar goed je hebt me getriggerd.....hahaha en ja je hebt gelijk zo hoort een inzending te zijn! een afnummertje!!

toch nog een stem...maar eigenlijk had die vocal er al in moeten zitten bij je eerste post (blijft een competitie haha)

Het klopt, geef niets :okdan:. Zo zijn de regels, dus...
 
Nou, volgens Heuvelboom (a.k.a. Hilltree):

Nogmaals, omdat er vaak een track word gepost met een link naar eigen site of upload site.


Citaat:
3. Upload dan je track in mp3-formaat rechtstreeks op het forum via de button beheer bijlage. Je hebt max. 10 MB tot je beschikking.

i.v.m wijzigingen die je daarna eenvoudig kunt doorvoeren aan de desbetreffende track bij negatieve comments.
Ook soundcloud tags in de eerste post gaan niet door de keuring .
Lees dus de voorwaarden goed door.
 
Hoe vreemd het kan zijn, als ik elke keer naar dit nummer luister (met of zonder zang) krijg ik meteen het idee van beelden uit Dubai of Caïro, en ik weet niet waarom; in ieder geval iets van het Midden Oosten...
 
Jaa en dan zo'n overzichtsshot van de bouw van de piramides ten tijde van de farao's, met tienduizenden arbeiders die enorme blokken graniet verplaatsen, waarbij het verzengende zonlicht wordt gefilterd door de stofwolken ;)
 
Back
Top