Beatzofbucket - Undestined love song

Thanks voor de comments :okdan:

@Storm en TFjats: Heb in de beperkte tijd die ik had met de analoge versie geprobeerd even snel een tegenhanger van het cleane 90s-achtige geluid te maken door alle midiclips door analoge synths te laten doen.. maar natuurlijk het arrangement kan van alles aan veranderd worden... Het idee is ooit ontstaan op die geluidskaarten, had ik het toen met analoge klanken uitgewerkt was het qua arrangement misschien ook een hele andere kant opgegaan. Maar idd de 90s sound past wel erg bij de zanglijn. Vind nu ik de 2e versie terughoor ook een beetje te veel fx zitten op bepaalde geluiden, maar het verschil in klank is denk ik wel overduidelijk.. alleen daarom al was het een leuk experimentje ;)

@Pablo: thanks!! RnB met electronica, interessante combi :luv: vind Ne-Yo met "Closer" erg lekker!! ook up-tempo.. iets te RnB misschien(midi gitaartjes e.d.) maar wel lekkere drive :)
 
hum ik vindt het erg goed gezongen... vindt hem alleen qua geluid misschien wat te steriel.
Nou kan ik daar niet over oordelen, omdat ik totaal niet bekend ben met et soort muziek.

Maar respect voor de vocalen!
 
Hhmmm, ik realiseer me net dat ik nog helemaal geen reactie heb gegeven op deze track. Ik vind hem in tegenstelling tot de meeste anderen helemaal niet te clean. Hij staat als een huis zelfs! Mooi arrangement en uiteraard prima vocalen :). Fijne song.
 
Back
Top