Your Not Alone

allanh

Stamgast
Lid sinds
6 april 2007
Berichten
261
Locatie
haarlem
Ik doe mee met een nummer van 1 jaar geleden
 

Attachments

  • Your-Not-Alone.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 126
retorisch
re` to - risch («Grieks) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord 1 behorend tot de retorica; retorische vraag, vraag die eigenlijk een bevestiging is en waarop men geen antwoord verwacht.
 
snare klinkt wat veel aandachtvragend, kan iets matter, beetje scherp mag wel maar nu denk ik iets te.
als dit helemaal zelf gemaakt is incl. zang vind ik het erg goed.
 
Klink inderdaad netjes.. goede song, productie en geluidenkeuze is grotendeels ook goed, maar ik zou de mix denk ik wat anders doen.. sommige geluidjes kunnen wat dikker en zo. Het klinkt nu nog iets te veel als gitaren en synths over een drumcomputer.. en er is niks mis met een drumcomputer, maar dan moet je wel de juiste geluiden kiezen denk ik.

maar nogmaals: love the song! en wat Devon zegt: als je dit allemaal zelf gemaakt hebt ben ik diep onder de indruk.
 
Bedankt voor de feed's:okdan:
Het is en eigen productie, zang en tekst door een vriend van mij (ik kan echt niet zingen)
Guitar gespeld door andere vriend.
Ik bent het me ens over de mix, ik moet het opnieuw doen denk ik, maar goed geen tijd op dit moment etc.
Alles behalve guitar en zang komt uit mijn Imac
 
Lekkere stijl, beetje up-tempo reggae, erg relaxed... ook die blazer stabs.. t Is ineens weer zomer.

Die slide-achtige gitaartjes geven me een beetje "Manu chao's - Me gustas tu" vibe.. heerlijk gedaan :okdan:

En big-thumbs up voor de vocals natuurlijk.. die is evenals vorig jaar weer super :okdan::okdan::okdan:
 
Bedankt voor de feed's
Het is en eigen productie, zang en tekst door een vriend van mij (ik kan echt niet zingen)
Guitar gespeld door andere vriend.
Ik bent het me ens over de mix, ik moet het opnieuw doen denk ik, maar goed geen tijd op dit moment etc.
Alles behalve guitar en zang komt uit mijn Imac
 
Back
Top