Snelkookbami - Great Migrations

Een trektocht met een stevige pas.
Gaat er goed aan vandoor en ook dansbaar :-)
... en plots was het gedaan.
Knap gedaan!
Als ik de intro en outro erbij doe dan gaan mensen weer huilen over dat ie te saai begint en/of eindigt :P
edit: ik merk dat het einde verkeerd gerenderd is, had eigenlijk nog een cymbal op het einde in leegte moeten doorlopen, maarja.
 
Very nice indeed! goeie mix, heerlijk sfeertje, en goed nummer ook (en dat zeg ik niet snel als het op dit soort (langzame) trance-achtige nummers aan komt). Het geeft inderdaad het gevoel van een reis.. Het zou ook goed bij beelden van een reis passen, denk ik
 
Ik vind het goed klinken maar helaas ben ik geen fan van het genre. Toch goed gedaan, het klinkt netjes. Ik vind dit soort muziek niet zo spannend, maar het schijnt zo te horen :)
 
Klinkt erg goed! mooie synthlijntjes en ruisende palmen etninsche kinderkoortjes :D
MOOI gedaan!
 
Damn. dit klinkt lekker :)
 
Lekker 'in search of sunrise'-achtig trackie.. Gelijk weer zomer :)
 
Klinkt inderdaad heerlijk. Fijne akkoordjes Bami. Kan ik niet een weekje bij je in de leer? :halleluja
Thanks man, helaas ben ik geen ster in les geven en de theorie van mijn pianolessen toen ik erg jong was ben ik ook allang weer vergeten :P

Erg lekker nummer! Heb je ergens ook de volledige versie staan?
Nog niet, ik ga hem nog even klaar maken voor release (=lees saaie intro en outro loops toevoegen) en dan komt ie zo snel mogelijk hier weer langs.

Lekker 'in search of sunrise'-achtig trackie.. Gelijk weer zomer :)
Ik zou het totaal niet erg vinden om daar tussen te zitten!

De rest ook bedankt, zoveel positiefs doet me erg goed!
 
Back
Top