PabloDeMode - The end (of time)

Ik hoor een Depeche Mode like stem. Nice !
Ben zelf geen fan van zo'n electro drumloop. Ik mis een dikke powerchord gitaar die de maat nog wat aandikken.
Wellicht moet je eens een rockversie van deze track overwegen...
 
Inderdaad, Depech Mode zit undercover op dit forum. Gaaf!
 
Ja, Pablo!
Eigen sound waar ik aan moet wennen.
Dat is een compliment want ik vind het altijd prettig als nieuwe muziek iets van me vraagt.
 
Daar is 'ie weer! Blijf het een coole song vinden, die bassline is lekker
 
Thank you guys :)! Ik ben nu in Australia (zie avatar) om rond te reizen, en gisteren heb ik dit nummer geupload via soundcloud, ik vind erg leuk om mee te doen in deze nieuwe ronde!

Ook bedankt voor de mooie commentaren; over een rock versie zat ik ook aan te denken. In logic heb ik talloze coole gitaar peNdaatjes dus ik ga daar eens proberen. Ook wilde ik een dansversie van maken.

Ik zal de rest van de uitzendingen later beluisteren en ook commentaar geven als ik terug ben, heb geen goede set up nu om te beluisteren, maar zeker voor 15 januari :D
 
Als je mij de track stuurt en het chord schema speel ik er wel wat gitaar over voor je als je wil Pablo
 
Goeie keuze voor de contest Pablo:okdan:

Niet helemaal mijn stijl... maar zit wel ontzettend goed in elkaar. Lekker ook al die sferische geluidjes in de background... puike productie man!!:halleluja
 
goede inzending Pablo, had deze al een keer gehoord eigenlijk.
Jij bent ook aan het groeien in de dingen die je doet, goed!
Spreek je in januari weer, dan gaan we weer verder met wat van onze dingen
 
Bedankt mannen voor de welgemeende reacties!

@ Storm: ik ben nu in het buitenland, als ik terug kom stuur ik de track naar jou toe, het lijkt me erg leuk dat je gitaar wilt spelen. Het chord schema weet ik niet uit mijn hoofd maar ik kan die uithalen via logic. Ik wilde sowieso een dance-mix maken, dus met een rock versie erbij kan ik een single bakken.

@DM, zeker in januari, weer de studio in!!!

Op soundcloud is de track om te downloaden, dus voel je vrij en neem je die voor jezelf :)

De rest van de nummers beluister ik zeker later (ik ben erg benieuwd namelijk naar de inzendingen) en geef commentaar.
 
Toch nog! Zelf gespeeld

Toch nog! Zelf gespeeld

Wat ik bij veel mis,is hier wel gedaan. Zelf alles inspelen. Dat is pas muziek maken.

Is ook niet mijn stijl, maar dit is wel kwaliteit.

vrgr Martin:okdan:
 
Back
Top