Payt - Do Something!

MW: je hebt in principe gelijk natuurlijk, maar het is altrijd leuk als je van je hobby je beroep kan maken.. hoewel het dan misschien minder leuk wordt.

Pablo: Thanks.. ben dan ook erg blij met de bijdrage van Patrick :)
 
Ik zie dat er al wat mensen hebben gestemd :) Dank u daarvoor!
 
het begin is zo goed dat ik toch maar even de versie met zang ben gaan luisteren en die is vettt!!.....prince / candy dulfer achtige sound lekker hoor

kijk andere mensen een vocal doet zoveel meer voor een track!!...... beste track tot nu toe (zonder zang niet hoor maar de zang maakt het hele plaatje af)

vind je realstrat solo helemaal niet slecht!!....kwa sound natuurlijk iets te veel synth maar kwa noot keuze helemaal goed
 
Nogmaals dank menschen.. En inderdaad maakt de zang het tot een completer geheel. Wat dat betreft zou ik willen dat ik zelf kon zingen.. en gitaar spelen.. en beter drummen.. en toetsen spelen als Herbie Hancock of Stevie Wonder, maar je moet het doen met wat je hebt he ;)
 
En ook jij bedankt meneer BeatzofBucket ;)
 
hey thanks, op de valreep nog een vote erbij! yay! :)
 
Mooie vordering tov versie 1 nais.......alles is al gezegd, :okdan:
 
Thanks WAZ, en het meeste is idd al gezegd, hoewel het leuk blijft om te horen ;)
 
Klinkt weliswaar lekker al vind ik dat slepende ritme op den duur te eentonig worden. Enige variatie daarin komt je nummer ten goede.
 
Back
Top