PWM - Now if Ever

Erg leuk nummer :) Heb er geboeid nar zitten luisteren.. er zijn wel een paar geluiden (de strings vooral) die niet lekker in de mix zitten voor mij gevoel.. ik heb steeds het gevoel dat ik mijn oren moet uitspuiten. Ik denk dat ze een beetje een boost in de hoge regionen nodig hebben of zoiets. Die analoge sounds zijn wel weer erg lekker trouwens :)

Iets anders waar ik aan dacht is dat de beat misschien iets interessanter kan.. dit is wel erg 4 on the floor zo.. maar ok, het is niet verkeerd verder..
 
Knap en goed gedaan. Het eerste wat in mij opwam was dat het best wel zou passen op Jean Michel Jarre's "Geometry of Love", beetje het zelfde chill/lounge sfeertje.
Zoals eerder opgemerkt hadden de strings mischien ietsje helderder gekund maar dat is een detail.

Goed gedaan ! je hebt m'n stem
 
Complimenten over mijn sounds maar bijna geen reacties op de compositie... Nu vind ik sound ook erg belangrijk maar is de compositie erg slecht?

Mmm, dan moet er eerst een compositie zijn hé. ;)
Ik bedoel maar, een stuk van over 4 minuten met slechts twee akkoorden die heel de tijd alterneren kan je moeilijk een compositie gaan noemen.
Dit is dus zeker geen muzikale (melodische) compositie, wel een klankencompositie. Waar overigens niks mis mee is en je doet dat voortreffelijk want ik heb de volle track beluisterd zonder te willen skippen.
 
Back
Top