Synthforum Contest 2010: De Uitslag

Ene, aan alle mensen die op mijn nummer hebben gestemd, hartelijk dank! Een 17de positie mag ik absoluut met trots vieren want heel eerlijk gezegd had ik niets bijzonders verwacht met de post.
graag gedaan maar erm... je staat op een gedeelde 10e plaats zelfs :okdan:

tot het volgende song f... erm... beste trak van 2011...! :koffie:
 
Bedankt!

Bedankt!

Bedankt jongens! Ik ben aangenaam verrast :okdan:

@Ron: Het ligt er maar aan wat je zoekt maar ik woon hier erg prettig in Assen. Het mooie Assen Zuid bij het van der Feltzpark (volgens mij ben je bij me thuis geweest) Het asserbos en de diepjes van het Drentsche landschap waar ik in de mooie lentes graag mag wandelen of vissen onder het genot van een een :peukie:

En ja, de sequencer was een 440
 

Attachments

  • Thank You.jpg
    Thank You.jpg
    110,9 KB · Bekeken: 152
Iedereen gefeliciteerd weer! was een leuke challenge, volgend jaar weer?
 
was leuk om een keertje mee te doen, top 5 is niet verkeerd. Bedankt voor het stemmen en felicitaties aan de winnaar.
 
er is eigenlijk maar één track hier op SF die ik regelmatig afspeel, en dat is Battlesynth Galactica van Payt.
Wat mij betreft een Contest-waardige track.

Misschien had ik de suggestie moeten doen, maar die hele contest is me eigenlijk voorbij gegaan :o: ehum
 
Jee! helemaal onderaan! volgende keer toch maar drop uitdelen ;)
 
Beetje laat, maar wilde synthiaks nog even feliciteren met zijn winnende track, fantastische vibe

En alle anderen ook gefeliciteerd uiteraard!
 
nou, wanneer komt ie dan? uitslag in januari, we hebben nog een maand dus ik zeg kom maar met die contest
 
Ik heb misschien nog wel een oud trackje liggen, denk niet dat ik tijd zal hebben om een nieuwe te maken (maar je weet maar nooit). Altijd leuk, de contest!
 
Back
Top