PabloDeMode - Time Machine

PabloDeMode

Spank!
Lid sinds
26 april 2010
Berichten
3.740
Locatie
Buenos Aires
Definitieve versie, videoclip volgt deze week nog!
 

Attachments

  • 01-TIME MACHINE-DEFINITIVE DEMO VOCAL.mp3
    5,2 MB · Bekeken: 168
Apart trackie, wel aardig, maar een beetje kaal; ik mis nog iets (weet niet precies wat..).

Maar heeft wel potentie.
 
Apart trackie, wel aardig, maar een beetje kaal; ik mis nog iets (weet niet precies wat..).

Maar heeft wel potentie.

Bedankt voor het commentaar! Ik ben bezig met een videoclip. De track is idd kaal maar dat was de bedoeling ook... Ik zal verder wat andere versies uitwerken :okdan:
 
:) als je de vocalen stuurt wil ik evt. wel een (amateur) remixje maken?

Hoeft niet als je dat niet wilt, hoor. Even goede vrienden dan.

Pb maar.
 
weer een leuke PABLO! tof en een remix!:okdan:

Jazeker! Ik ben erg benieuwd... Heb nog geen follow-ups voor dit nummer...

De dag dat ik dit maakte luisteerde naar Ultravox en raakte "geïnspireerd" met de minimale geluiden (ik spreek over het eerste album, de rest is een wat commerciëler bedoeld)
 
geinig sfeertje, beetje kaal idd...

over redelijk lege tracks gesproken; Seconds van The Human League heeft een starre doorlopende bassline toon net zoals de chords uit de JP-4 om nog maar niet eens van de drums te spreken maar toch is het een sterke track in al zijn eenvoud...
 
geinig sfeertje, beetje kaal idd...

over redelijk lege tracks gesproken; Seconds van The Human League heeft een starre doorlopende bassline toon net zoals de chords uit de JP-4 om nog maar niet eens van de drums te spreken maar toch is het een sterke track in al zijn eenvoud...

Ja, maar die "seconds" heeft toch een synth-melodie boven. Dat maakt de track juist interessant. Erg inspirerend ook. :)
 
@ PabloDeMode : mmmm,dit vind ik toch wel een apart trackje en eigenlijk best goed ook :-) ben fan van Recoil en dit doet me er zo'n beetje aan denken,super... persoonlijk vind ik deze zo af,lekker ruimte laten..... je stem heeft inderdaad wel het juiste timbre voor dit soort sfeer :-)
 
Toffe track alleen inderdaad wat kaal. Snap toch de insteek van minimalisme wel. Het nummer heeft wel spanning maar ik zou hier dan wat meer een machinale beat en donkere bassline ingooien.
Ik zou zeker meer werk van je horen maar de afspraak is dat je snel bij me in de studio komt en we ter plekke obscuriteit gaan maken :)
 
Toffe track alleen inderdaad wat kaal. Snap toch de insteek van minimalisme wel. Het nummer heeft wel spanning maar ik zou hier dan wat meer een machinale beat en donkere bassline ingooien.
Ik zou zeker meer werk van je horen maar de afspraak is dat je snel bij me in de studio komt en we ter plekke obscuriteit gaan maken :)

Dankjewel voor de feedback! Ik zal zelfs toch een remixje van maken, weet nog niet in welke stijl, een machinale beat is een goed idee trouwens.

En, overigens is mijn stem nu helemaal klaar voor de opnames, dus... binnenkort ga ik naar jou toe. Ik heb in ieder geval twee-drie nummers van je gehoord dat mij zeer aanspreken (de échte underground tunes) dus ik ga wat voorbereiden. Check PM :okdan:
 
Ik vind je stem in elk geval zeer bruikbaar en zie er naar uit om met je te gaan werken.
Je moet ook gewoon zoveel mogelijk opnemen en leren van wat je doet. Er zijn altijd tracks die of meer tijd nodig hebben of meer passen bij andere tracks in compilaties of verhaal.
 
Pablo,

Ik ben begonnen. :) Ik moet zeggen dat bij nader horen jouw vocaal nog meer op Karl Hyde lijkt.

Mooi! Ik ben erg benieuwd natuurlijk naar de resultaat.
Tussen mijn kennissenkring zijn de meningen heel verschillend maar ik ben nog een leerling in het vak, dus...

Ps: Karl Hyde van Underworld? Ik ken die maar had nooit eerder gehoord (praten)... Nou als ik deze klank écht bij het spreken en zingen goed krijg dan ben ik súper blij natuurlijk. :D:P
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top