Room of Close Associates - Electric Flow

vet! vooral die breakjes met die herhalende stabs, en die diepe bassen die er af en toe doorkomen aan het begin. enne, corny raps zijn cool. enne dat breakje rond 4 min ook mooi. funky indeed! vind het wel verfrissend om electro te horen dat niet snoeihard is afgemasterd, en heel digitaal en strak klinkt zoals veel tracks uit de underground tegenwoordig. alhoewel Gosub uit dat genre weer een klasse apart is. mooie track!
 
dank voor je feedback! :)
ik ben er zelf ook wel tevreden mee. het thema is in elk geval duidelijk maar ik zou er nog meer muzikaals mee kunnen doen eigenlijk, transposes, wat meer chords, toeters en bellen, wat extra lyrics, maar aan de andere kant vind dat ik dat recht toe recht aan toch ook wel goed. de raps laat ik, dat wat 'corny' moet kunnen bij deze stijl.
eigenlijk hoor ik dit nergens meer in de electro, of het is heel donker en duister, of het is digi electro.
 
Kom ik deze nu pas tegen en ik schop hem meteen even omhoog want recht voor z'n raap topproductie.
(nog steeds na meer dan 2 jaar) :okdan:
 
thanks man, dit is wel een hele oude mix, er zijn betere mixen, maar blijf tweaken.. staat ook op soundcloud deze trouwens. de laatste versie die ik hier heb hebben nog iets meer vocal drops hier en daar en wat meer finetune


http://soundcloud.com/room_of_close_associates/room-of-close-associates
 
Back
Top