technosoul - If...I...

technosoul

Stamgast
Lid sinds
7 mei 2004
Berichten
218
Locatie
mijn computer
zal ook eens mee doen
gemaakt met samples van
mede synthforumlid Rob Meulman(zang)
en ingedrumd met mijn
elektronische drumkit
weer eens wat anders als
gangbaar hier
 

Attachments

  • If..I....mp3
    7,5 MB · Bekeken: 130
Voor het idee achter het nummer geef ik zeker een thumbs up. Maar de productie is helaas niet om over naar huis te spreken.

Alleen het gebruik van panning en goede amplitude verhoudingen tussen de sporen zal deze song naar een hoger niveau brengen.

Het is wel erg mono allemaal, zonde, want er gebeuren interessante dingen die nu niet of nauwelijks te horen zijn.

Buiten dat vind ik het persoonlijk meer een idee dan een song. Maar dat is ook smaak. Iig bedankt voor de inzending, het is idd eens wat anders en ik ben er blij mee verrast.

ik hoop meer te horen van je!
 
wat een gaaf nummer man. Niet iedereen heeft de beschikking over de beste tafel en spullen voor mij gaat het om het nummer en de artistike inslag. nieuwe wham lijkt het wel kan zo op de "nieuwe" cd :) . beste track tot nu toe
 
niet echt mijn smaak beetje saai, mix is ook een beetje muffig. maar de track heeft wel iets moois
 
Op zich klinkt het veelbelovend.. werk een beetje aan de productie (mix/EQ etc) en je hebt zo een geweldig nummer. Ritmetrack kan ook iets pompender, denk ik
 
Back
Top