Cosmic Dreamer - Submerge (into your eyes)

CosmicDreamer

Sonic Passionado
Lid sinds
29 januari 2005
Berichten
964
Locatie
Hasselt, Limburg, Belgium
Hello,

Dit is een track die ik een aantal jaren geleden componeerde maar ik voelde toen dat ik niet de juiste expertise en technologische middelen had om ze juist te brengen zoals ik wilde. Dit is dus een herwerkte versie van die "oude" compositie.

Het is een emotionele reis tussen verlangen, empathie, erotiek en rust.

Het is zoals gewoonlijk een nummer dat zich situeertd in de new age/mood/relaxatie muziek
 

Attachments

  • Cosmic Dreamer - Submerge (into your eyes).mp3
    4,9 MB · Bekeken: 153
@ CosmicDreamer : zoals gewoonlijk is jou track weer helemaal af :-) Knap,hou van de afwisseling en mooie
harmonie.
De mix klinkt ook weer open en fris :-)
 
heeel mooie track, alleen (tja ik ben een zeikerd) vind ik de gitaar soms te staccato gespeeld. mischien staat die iets te hard ofkan je hemmet compressie wat fijner in de mix leggen.

maar verder echt een hele vete track/ :okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan:
 
idd, ik moet alle velocities daar eens nakijken, thx voor de reacties.
 
ik waan me 1 met de natuur :) dit moet je luisteren in een bos ofzo
 
Hehe doet het vast goed als background muziek in een lord of the rings film :)

Wat te hippie voor mij, maar je creeert wel een sfeertje.
 
Zeer cool, dit associeer ik met Enigma in bepaalde passages. Fijn wegdromen!

Wat mij opvalt (buiten de commentaar hierboven):
de compressie / limiting op de master is ook niet transparant genoeg voor dit genre.
Het maakt de relaxe mix heel onrustig. Je hoort het vooral als de kick binnenkomt.
 
hehe, dat zijn nu net die puntjes die ik bij soundcloud bij dit nummer staan om een finale mix te maken voor de nieuwe E.P. Het input treshhold moet idd veel lager staan
 
Erg mooi :okdan:
 
Back
Top