It's not the end - Transformers

HaVaL

1 2 3 4
Lid sinds
16 oktober 2007
Berichten
218
Locatie
Olhoof
Hierbij een nogal gitaristische inzending.
 

Attachments

  • it's not the end.mp3
    6,4 MB · Bekeken: 149
De track is al langzaam en dan komt de snare en bassguitar soms ook nog even na de tel zodat ie nog langzamer wordt... Dat is me echt te langzaam.... Verder wel sfeervol en geschikt voor een rokerig kroegje !
 
Ben jij dat die zingt?
 
De track is al langzaam en dan komt de snare en bassguitar soms ook nog even na de tel zodat ie nog langzamer wordt... Dat is me echt te langzaam.... Verder wel sfeervol en geschikt voor een rokerig kroegje !

Dat wordt dan wel een kleine kroeg.
De snare zit gewoon op de tel, de basgitaar is inderdaad niet altijd even strak. Een langzaam nummer goed strak spelen is trouwens veel moeilijker als bij een wat sneller nummer. Ook dat had ik wel kunnen strak trekken maar er wordt al zo veel strak getrokken.

Ben jij dat die zingt?

Ja.
 
Last edited by a moderator:
Ik vindt m erug vet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:okdan::halleluja8)
 
ik moet denken aan leonard cohen :)
whisky en sigaren :L
 
OK bedankt voor de reakties.
Dat van die sigaren, dat klopt wel. Leonard Cohen heb ik niet zo veel mee.
I.p.v. whiskey liever calvados.
 
Is dit de stairway to synthforum??
 
oh mijn god, dit was na 1970 toch verboden, snap dat je je misschien heel even Pink Floyd voelde, maar toen je weer nuchter was, had de deceptie toch wel toe moeten slaan. de gemiddelde peruaan in het winkelcentrum doet het beter.. Sorry maar zoals je hierboven leest is dit niet echt mijn ding.
 
oh mijn god, dit was na 1970 toch verboden, snap dat je je misschien heel even Pink Floyd voelde, maar toen je weer nuchter was, had de deceptie toch wel toe moeten slaan. de gemiddelde peruaan in het winkelcentrum doet het beter.. Sorry maar zoals je hierboven leest is dit niet echt mijn ding.

Overbodig commentaar naar mijn smaak.
Tip: als je er niets aan vindt, gewoon niet luisteren.
 
Ik luister altijd, geef ook altijd mijn mening, daar posten we hier toch voor.
Even wat minder dramatisch dan, ik vond de guitar echt niet goed, een beetje nodeloos gepingel, zoals ik in m'n vorige post al aangaf hoor ik donders goed waar je heen wilt, maar het slaat voor mij net de plank mis. vocal is wel aardig, sfeertje klopt verder ook wel, maar de gitarist...
 
Ik luister altijd, geef ook altijd mijn mening, daar posten we hier toch voor.
Even wat minder dramatisch dan, ik vond de guitar echt niet goed, een beetje nodeloos gepingel, zoals ik in m'n vorige post al aangaf hoor ik donders goed waar je heen wilt, maar het slaat voor mij net de plank mis. vocal is wel aardig, sfeertje klopt verder ook wel, maar de gitarist...

OK, dit is tenminste commentaar waar ik wat mee kan.
Dat is hoe ik gitaar speel, ik vind het zelf wel wat hebben, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier niets van moeten hebben.
Waar wil ik heen dan, weet het soms zelf niet:D
En ik ben helemaal geen fan van Pink Floyd.
 
Dan misschien eens goed om eens in de analen van de rock muziek te duiken, dit soort spul is in die tijd zooooooooo ontzettend veel gedaan, nog erger dan Trance & R&B nu......:D

zou zonde zijn als je onbevangen zelf het wiel opnieuw gaat uitvinden
 
Dan misschien eens goed om eens in de analen van de rock muziek te duiken, dit soort spul is in die tijd zooooooooo ontzettend veel gedaan, nog erger dan Trance & R&B nu......:D

zou zonde zijn als je onbevangen zelf het wiel opnieuw gaat uitvinden

Ik snap je punt.
Maar laten we wel wezen, alles is al een x gedaan, en wat maakt het uit?
Als je maar lol hebt in het maken van je eigen muziek. :biertje:
 
geschikte stem, goed nummer, echt zonde van de gitaar. Als je die eruit gooit, vind ik het nog veel beter. Maar misschien vind jij die gitaar net leuk natuurlijk
 
Er is nog werk aan,.. maar conceptioneel doe jij iets waar hier volgens mij geen enkele kritikaster meer toe in staat blijkt te zijn... namenlijk een nummer met de losse hand zelf maken, inspelen en inzingen.
 
Back
Top