Induced - Vacuum diagrams

Bass

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
11 oktober 2002
Berichten
10.063
Veel luisterplezier
 

Attachments

  • Induced - Vacuum diagrams.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 147
:) lekker sfeertje neergezet!
 
Mooi en spannend sfeertje.. ook leuk om te zien dat je de MFB synth 2 ervoor hebt gebruikt. Ik heb er laatst ook maar eens 1 op de kop getikt, en ben er erg happy mee.. voor een paar honderd euries een best wel uitgebreid analoog bakje is niet verkeerd :)
 
ja ik hou van lowbudget synths eigenlijk en die lekker uitmelken :)
 
dank U , ik verwacht nochtans niet te winnen aangezien het geen dik geproduceerde mainstream track is...
 
thanx!

ik merk toch dat het beetje koptelefoon muziek is geloof ik...
 
Ondanks dat ik normaal helemaal niet voor dit soort muziek ga is dit toch 1 van mijn favorieten,
Heb zelf ook ooit een MFB synth 2 gehad, het wordt tijd om maar weer een aan te schaffen.
 
dank U , ik verwacht nochtans niet te winnen aangezien het geen dik geproduceerde mainstream track is...
waarom doe je dan mee? :P dan had je hem ook wel als 'gewone track' kunnen posten...
het ligt er maar net aan wie er stemt en wat de smaak (op dat moment) van dat persoon is...
 
waarom doe je dan mee? :P dan had je hem ook wel als 'gewone track' kunnen posten...
het ligt er maar net aan wie er stemt en wat de smaak (op dat moment) van dat persoon is...

Waarom niet???
 
Klinkt een beetje als de binnenkant van een aeroplane terwijl 'ie vliegt... Niet mijn ding sorry, maar binnen het genre is vast prima.
 
dat heeft toch niets met eerlijkheid te maken? anderen bepalen het lot van jouw'n track...

Kan het ff niet laten. Heeft ook niets met onderwerp te maken. Maar je bent geregistreerd
20 sept 2002. En dit is bericht 20.002.
 
Back
Top