Ode aan de techno grandpa´s

vin m goed genoeg voor airplay ,..festivals ,..niet te commercieel doch lkkr voor iedereen ..denkik
 
thanks R-ond voor het compliment, betreft het hoog: op de gehele ritme sectie is door de tape sim van reasson gehaald om het geluid wat "warmer" te krijgen. (ik houd daar wel van, dat wollige beetjedoffe geluid)

Verder heb ik 10 minuten aan de mix besteed.

ja dat uploaden lukt alleen niet omdat hij al eens upgeload bij de "maak bewust een k*t nummer" thread.

Tja anders heb ik gewoon pech.
 
ja dat uploaden lukt alleen niet omdat hij al eens upgeload bij de "maak bewust een k*t nummer" thread.

Tja anders heb ik gewoon pech.


Begrijp ik nou goe da je serieuse feedbek wil hebben op iets wat 'n cunttest nummer is???

Goed man........... :mega:
 
ja precies

bij nader inzien vond ik het toch wel aardig.

het deed wel iets wat ik niet had verwacht. eigenlijk wilde ik een heel lauwe houseplaat maken maar das niet gelukt
 
Ja ken je dat niet dan dat je des avonds denkt wow!
Heb ik dit des ochtends gemaakt joh heej?
Nou want zo klinkt het een beetje ... noem het kut, zoals jij eerst en later toch niet maar
wat maakt dat de neuk nou uit???
 
Sowieso al mijn stem, omdat je [waarschijnlijk als enige] in een beroerde 89 kbps kwaliteit meedoet!! :dubbel:

Maar goed, ff serieus: fijn lekker trackie :)
 
Lekker nummer.. had zo op m'n nieuwe album gemogen ;) (zie 'Tracks' sectie op SF)

Misschien wel een beetje masteren en sleutelen aan de mix
 
Back
Top