Matana - Fulltime Prostitute

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Lid sinds
15 juni 2006
Berichten
5.920
Mijn inzending voor dit jaar....Fulltime Prostitute 8~ Het is eigenlijk een remix van Endangered Species - PingPong maar dan goed door de mangel gegooid.
Dit keer onder mijn eigen naam uitgebracht. De stijl tsja luister zelf maar. BPM ligt voor mij doen errug laag...zo rond de 123. Het nummer is al een paar keer gedraaid door Miss Wendy op een feest en de reactie van het publiek was aangenaam.8)

"Ben je een hoer? Gedraag je dan als een hoer dan wordt je ook behandeld als een hoer. Je bent dan een echte Fulltime Prostitute "
 
Last edited by a moderator:
hehe dat zou zo op een album van buscemi kunnen eigenlijk :)
 
Ik heb ook naar jouw track geluisterd, DenDer, maar het is helaas niet mijn smaak. Ik kan ook niet beoordelen wat je eigen inbreng is.
 
Ik heb ook naar jouw track geluisterd, DenDer, maar het is helaas niet mijn smaak. Ik kan ook niet beoordelen wat je eigen inbreng is.

Het originele nummer wordt op een gegeven moment echt meer jazz met een orkest etcetera terwijl mijn nummer echt meer tribal achtige club is geworden en veel meer op de dansvloer is gericht. Van het origineel heb ik de stem samples gebruikt en de trommeltjes verder heb ik zelf de gehele ritme sectie gebouwd en natuurlijk het arrangement is van mijn hand/brein. ;)

Klinkt erg aangenaam!

Dank U! Ik zou zeggen brengt uw stem uit!

"Real jazz is for those who feel jazz"
 
Wow Dender!
emoicondansendra7.gif
House zoals House bedoelt is (volgens mij dan).
 
Ik heb ook naar jouw track geluisterd, DenDer, maar het is helaas niet mijn smaak. Ik kan ook niet beoordelen wat je eigen inbreng is.

Moet ik mij bij aansluiten. Daar komt nog bij dat ik 6 minuten lang vrijwel dezelfde loop hoor :gaap: Beetje meer afwisseling/melodie/spanning had wel gemogen voor mij. Productie klinkt wel lekker fris. :okdan: Ben wel benieuwd naar een geheel zelf bedachte track van je. Heb je ergens nog wat staan?

Ik denk dat ik mag concluderen dan onze muzikale smaken ver uit elkaar liggen :W
 
Moet ik mij bij aansluiten. Daar komt nog bij dat ik 6 minuten lang vrijwel dezelfde loop hoor :gaap: Beetje meer afwisseling/melodie/spanning had wel gemogen voor mij. Productie klinkt wel lekker fris. :okdan: Ben wel benieuwd naar een geheel zelf bedachte track van je. Heb je ergens nog wat staan?

Ik denk dat ik mag concluderen dan onze muzikale smaken ver uit elkaar liggen :W

:D Dit is dus mijn poging tot iets commercieels...ik heb hem ook zo gemaakt met in mijn achterhoofd dat is ook gemixed kan worden en dan heb ik het dus niet over de laatste 16 maten mixen. ;) Deze track is echt dansvloer gericht...dus mensen die in een andere sfeer verkeren dan zo nuchter overdag.:engel:
Dit nummer ligt echt ver vandaan van wat ik echt maak....normaal maak ik knetterharde acid. :luv:

zie www.myspace.com/dendermusic of http://soundcloud.com/wifi
 
Ik vind het echt goed gelukt :okdan: Klinkt inderdaad alsof de voetjes los zullen gaan op de dansvloer. :)
 
Back
Top